
Nem állunk rosszul az elektronikus kereskedelemben zajló forradalomban. A hazai fejlesztők rájöttek, hogy ideje változtatni a viszonylag régóta mozdulatlan területen. A ShopDash december óta pilotol a tablere optimalizált webshop gyűjtő alkalmazásával. A SmartShopper pedig a kedvezményeket és a webshopokat próbálja összeházasítani egy felhasználói klub-szerű rendszerrel.
A nemzetközi trendek egyértelműen mutatják, hogy minden változik. A FlipBoard egy kattintással az online katalógusból a webshopba tereli a vásárlókat. Az online, sőt a nyomtatott magazinok hirdetései is interaktívvá váltak.
A tabletek elterjedése mindenképpen fontos eleme a változásnak, hiszen az elfogadható mérető kijelző lehetőséget ad a vásárlásra is, bármikor, bárhol. A mobilos vásárlás is gyorsult, köszönhetően a hatalmas kijelzőknek és az új technológiáknak.
A vásárlás "szociális" lett. A kuponos őrület egy valamiben hasznos volt, az emberek rájöttek, hogy közösen könnyebb vásárolni. Illetve a közösségi értékelés és térkép alapú alkalamazások egyre nagyobb teret nyernek.
A pénzünkért jelenleg többféle módon kaphatunk árukat, a legújabb őrület azonban a digitális világban a Bitcoin, amellyel egyre több helyen tudunk vásárolni. Az valószínű, hogy a bankkártyás, Pay-pal-os fizetési megoldásokat nem fenyegeti az új mánia, de mint kiegészítő megoldás érdemes vele számolni.
A témáról egy kiváló összefoglalót olvashat a ZDNet oldalán.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!