A Pinterest átkattintási rátáját irigyelte meg a Flipboard. Az ismert tartalomgyűjtő, virtuális magazin szerkesztő most egészen zseniális megoldással rukkolt elő. Az eddig tematikus magazinok mellett, most termékkatalógusok és akciós kiadványok is felkerültek a virtuális újságosstandra.
Tulajdonképpen nincs benne semmi varázslat, a magazinok közvetlen kapcsolatot kaptak a webshopokhoz. Ezzel gyakorlatilag a papír alapú termékkatalógusok közvetlenül digitális webshoppá alakíthatók. Az ötlet végtelenül egyszerű, gyorsan elkészíthető és egy kattintásnyira hozza a vásárlókat.
Az eddig csak kíváncsi vásárlókat nem csak vásárlókká konvertálja a megoldás, hanem reklám terjesztőkké is, hiszen az érdekesebb termékeket a Facebookon és Twitteren azonnal meg is oszthatjuk. A katalógust elküldhetjük levélben is azoknak, akikről azt gondoljuk, hogy kíváncsiak lehetnek rá.
A Flipboard + vásárlás koncepció tulajdonképpen annyira kézenfekvő, hogy érthetelen, hogy miért is nem született ilyen a mai napig. Mostantól viszont kiválóan használható reklám eszköz, értékesítési csatorna lehet a legnagyobb cégek számára is.
Az első fecskék már meg is jelentek, a Lewi's, a Fab, az eBay vagy a Banana Republic early adopterként már elkészítette virtuális katalógusát, remélve, hogy az olvasók az új lehetőséget azonnal kipróbálják. A technológia adott el lehet kezdeni az értékesítést akár Budapestről is... ha elég elég érdekes terméked van lehet saját menő Flipboard katalógusod is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!