Töretlenül menni előre és mindig megújulni - megkérdeztük az Év Internetes Kereskedője Díj nyerteseit

Töretlenül menni előre és mindig megújulni - megkérdeztük az Év Internetes Kereskedője Díj nyerteseit
Az idei Internet Hungary konferencián osztották ki immár 14. alkalommal az Év Internetes Kereskedője Díjat. Mint megírtuk, a fődíjat a Pelenka.hu kapta, a második helyezett a Konzolvilág, a harmadik a Whiskynet lett. A közönségdíjat a Konzolvilág vitte haza, logisztika kategóriában Whiskynet, ügyfélélményben a Pelenka.hu és környezetvédelmi kategóriában a Konzolvilág jeleskedett. A díjazottakat írásban kérdeztük.

WHISKYNET

Elnyert díjak: logisztika kategória, fődíj 3. helyezett

Szatmári Katalin, ügyvezető igazgató - tulajdonos

Szatmári Katalin, ügyvezető igazgató - tulajdonos

- Kellő önbizalom nélkül nem lehet pályázni egy ilyen rangos szakmai versenyre: számítottak a díjra? Mi volt a céljuk?
- Hazudnék, ha azt mondanám, hogy a pályázat benyújtásakor nem lebegett előttünk a díj lehetősége, de korántsem ez volt a fő motiváció. Egy ilyen pályázat mindig lehetőséget ad nekünk is az összegzésre, elemzésre, értékelésre. Tudtuk, hogy erős, változatos évünk volt/van rengeteg fejlesztéssel főleg a logisztika, webshop területén, ami így a COVID idején, még különösebb fényt kap.

- Hasznos ugyanakkor időről időre megmérettetni magunkat a szélesebb szakma előtt is. Mi a legfontosabb üzenete az elért helyezésnek az Önök számára szakmailag?

- Menni előre, töretlenül, bízni, optimistának és nyitottnak, rugalmasnak lenni. Így működünk a kezdetek óta. Az már csak hab a tortán, hogy ezt a szakma és a vásárlók is díjazzák.

- Az online kereskedelmi piac mit tanulhat egy ilyen verseny résztvevőitől, helyezettjeitől?
- Hogy mások mit tanulnak, azt nem tudom :) Én mindig átnézem a díjazottak webshopját töviről hegyire, és megcsinálom a saját elemzésemet. Nagyon inspiráló és gondolatébresztő tud lenni mások sikere.

KONZOLVILÁG

Elnyert díjak: környezetvédelmi kategória, fődíj 2. helyezett, közönségdíj

Dovgál András - ügyvezető igazgató

Dovgál András - ügyvezető igazgató

- Kellő önbizalom nélkül nem lehet pályázni egy ilyen rangos szakmai versenyre: számítottak a díjra? Mi volt a céljuk?
- Reméltük, hogy valamelyik kategóriában érdemesek leszünk a díjra, de természetesen nem titkolt szándékunk a fődíj megnyerése volt, hogy az előző két évben szerzett második helyünk után idén a fődíjat nyerjük meg.

- Mi a legfontosabb üzenete az elért helyezésnek az Önök számára szakmailag?
- A környezetvédelmi díj egyértelműen jelzi, hogy jó úton járunk, és kifizetődő a cég számára ez a hozzáállás. A közönség díj bebizonyította, hogy a Konzolvilág Brand ismert Magyarországon, és a célközönségünk maximálisan támogat minket. A 2. helyezés kettős érzés számunkra, egyrészt nagyon jó érzés, hogy folyamatosan tudjuk tartani a korábbi években elért magas színvonalat, másrészről viszont egy jelzés számunkra, hogy valami plusz még hiányzik tőlünk, amivel az élre tudnánk kerülni, és meg tudnánk nyerni a fődíjat.

- Az online kereskedelmi piac mit tanulhat egy ilyen verseny résztvevőitől, helyezettjeitől?
- A legfontosabb, hogy folyamatosan meg kell tudni újulni, naprakészen követni a világpiaci trendeket, nem sajnálni az időt, az energiát, és a pénzt az új fejlesztések bevezetésére.

PELENKA.HU

Csereklei Zoltán - ügyvezető igazgató

Elnyert díjak: ügyfélélmény, fődíj 1. helyezett

Csereklei Zoltán - ügyvezető igazgató

- Kellő önbizalom nélkül nem lehet pályázni egy ilyen rangos szakmai versenyre: számítottak a díjra? Mi volt a céljuk?
- Még nagyon frissek vagyunk a piacon, de tudjuk, hogy az elmúlt években milyen munkát végeztünk. Ennek tudatában neveztünk. Természetesen nyerni akartunk, de a fődíjra nem számítottam. Nehezen tartottam elképzelhetőnek, hogy 2 évvel az indulásunk után megnyerhető egy ilyen rangos elismerés. Különleges érzés és egyben kihívás is 1200 e-kereskedő cég közül elhozni a fődíjat. A 2018-as indulásunkkor céljaim között szerepelt, hogy cégemmel a piacunk meghatározó és megkerülhetetlen szereplője kívánok lenni. Üzleti eredményeink és a szakmai visszajelzések ezzel a díjjal értek igazán össze.

- Mi a legfontosabb üzenete az elért helyezésnek az Önök számára szakmailag?
- Elsősorban az, hogy jó úton vagyunk, ezt az irányt kell folytatnunk. A letett munka jutalmaként jól esik a szakmai elismerés.

- Az online kereskedelmi piac mit tanulhat egy ilyen verseny résztvevőitől, helyezettjeitől?
- Szerintem a tanulható és elleshető praktikákon kívül azt, hogy szívvel-lélekkel, az ügyfelekért dolgozva, nagy célokat kitűzve nagy eredményeket lehet elérni.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!