
Egyre több időt töltünk a netes vásárlássál, legalábbis ezt mutatja egy kutatás. Az egy óra körüli webshoppingolás szinte általánosnak mondható. Az amerikai fogyasztók között végzettvizsgálatok azt mutatják, hogy a 18-35 közötti korosztály kifejezetten keresi azokat az online boltokat, ahol sok információt nyerhet a termékekről, közösségi vonatkozású, vagy kifejezetten látványos.
Az Etsy.com által elindított közösségi piactér nyomdokain haladók úgy tűnik jó stratégiát találtak maguknak, a vásárlók magatartása legalábbis ezt mutatja. A legaktívabb vásárlók a fiatalok, de az idősebb korosztályok is igen aktívak a kuponos oldalakon, aukciós szolgáltatásokon és online piactereken.
![]() |
A legnagyobb meglepetést talán az okozhatja, hogy noha a nők sokat böngészik az ilyen oldalakat, a férfiak sokkal többet vásárolnak az elektronikus csatornákon.
A leggyakrabban vásárolt termékek a kozmetikumok, de közvetlenül a második helyen a cipő vásárlás áll, amit a sporteszközök beszerzése követ. Elektronikus eszközöket szívesen böngészünk a neten, de még mindig szívesebben vásárolunk hagyományos üzletekben.
Az e-marketer további elemzése itt található érdekes részletekkel.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!