
Éppen csak utat törtünk az online vásárlás számára a hagyományos értékesítési csatornák között, s máris vannak akik azt gondolják, hogy mindez unalmas és elavult módja a termékek és szolgáltatások beszerzésének. A pontosság kedvéért az ötlet tulajdonképpen nem mostanában született, hanem két éve egy startup eseményen. A Smartshopper gondolata ugyan akkor fogalmazódott meg Kaizer Gábor és Varga Balázsban, de a béta verzió csak most indult, annak ellenére, hogy az igény tulajdonképpen régen megfogalmazódott egy ilyen alkalmazásra.
Az ötletgazdák igazi startupként úgy gondolják, hogy egy marketing szakemberként megtapasztalt problémára bukkantak a mobilos vásárlás és a kedvezmények összekötése területén. A Közép-Európában teljesen egyedülálló applikáció Android és iPhone tulajdonosok számára biztosít kényelmes, helyfüggő, csak egy gombnyomást igénylő vásárlási kedvezményeket.
![]() |
Az alkalmazás minden vásárlást követően a kedvezményes ár 3%-át is visszatéríti felhasználóinak, amit egy virtuális „pénztárcában” gyűjthetnek, és elegendő pont összegyűjtése esetén a későbbiekben kedvezményes termékekre vagy szolgáltatásokra fordíthatnak.
A SmartShopper hálózatához folyamatosan csatlakoznak az új partnerek, induláskor többek közt a Subway Étteremlánc, a Häagen-Dazs Fagylaltozó, illetve a City Squash Club akciós kínálata érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!