Paywall a Ringiernél, itt a Glamour Univerzum mobilapp

Paywall a Ringiernél, itt a Glamour Univerzum mobilapp
Első paywall alapú digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó (korábban Ringier Axel Springer Magyarország). Három különböző előfizetési csomaggal már letölthető a GLAMOUR Univerzum mobilapplikáció, amely az exkluzív glossy tartalmak mellett kedvezményes vásárlási lehetőségeket kínál előfizetőinek - egész évben. A fejlesztéssel a MONDRIAAN-t bízta meg a kiadó.

Első paywall alapú digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó (korábban Ringier Axel Springer Magyarország). Három különböző előfizetési csomaggal már letölthető a GLAMOUR Univerzum mobilapplikáció, amely az exkluzív glossy tartalmak mellett kedvezményes vásárlási lehetőségeket kínál előfizetőinek. Az alkalmazás március 8-án, a nemzetközi nőnap alkalmából frissült, elindítva ezzel a felkészülést az április GLAMOUR-napokra.

 

Generációt váltott a GLAMOUR 2017-ben bevezetett applikációja, amelyet több mint 300 ezer hazai mobileszközön használnak.[1] A mobilalkalmazás eddig csak a GLAMOUR-napok alatt szolgált a print magazin és a kuponfüzet (egyre erőteljesebb) alternatívájaként, mostantól azonban teljes értékű, önálló digitális csatornaként működik tovább. A GLAMOUR Univerzum app személyre szabott előfizetési csomagokat kínál exkluzív glossy tartalommal és kedvezményes vásárlási lehetőségekkel – már egész évben.

 

„A korábbi egyszeri fizetési lehetőség helyett 1, 6 és 12 hónapos díjcsomagokat kínáló működési modell bevezetését a legnépszerűbb online streaming platformok inspirálták. Nagyon erős alapról lépünk most tovább, hiszen a GLAMOUR appal 2021-ben már több mint 70 ezer applikáción belüli értékesítést, 2,8 millió kupon megnyitást, 1 millió alkalmazásindítást és 250 ezer új letöltést regisztráltunk" – mondta a fejlesztésről Kékesi Zsuzsa, a kiadó digitális stratégiai igazgatója.

A fejlesztéssel a MONDRIAAN-t bízták meg

„A GLAMOUR Univerzum újragondolt, ergonomikus kezelőfelülettel és a vásárlást megkönnyítő funkciókkal várja a felhasználókat. A hirdetők pedig többféle kupontípus és tartalmi megjelenés közül választhatják ki a kampánycéljaikhoz leginkább passzoló megoldást. Ami az exkluzív glossy tartalmakat illeti: az applikáció olyan tartalmak közvetítésére is alkalmas, amelyek a GLAMOUR népszerű eseményeihez, a Women of The Year gálához vagy a Beautyfesztiválhoz kapcsolódnak" – foglalta össze Szépvölgyi Tamás, a GLAMOUR Univerzum fejlesztéséért felelős MONDRIAAN Digital Consulting CEO-ja.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!