
HelloBlackFriday.hu néven indított egész évben üzemelő akcióinformációs portált az Internetes Vásárlás Napja és GyerekPéntek eseményeket is jegyző Neo Interactive - írja a kreativ.hu.
„A Black Friday mára az akciózás szinonimája lett Magyarországon” – írja az oldal a bemutatkozójában. A szerkesztők nemcsak a Fekete Pénteken, hanem az év során folyamatosan válogatják és publikálják az akciókat. Az oldal a webáruházak számára ingyenes lehetőséget biztosít, hogy feltöltsék az oldalra a legjobb akcióikat. Boltonként maximum hármat, ami eleve garantálja, hogy csak a legjobb akcióikat válasszák ki ide a kedvezményezők.
Az oldalon témakörök, ár vagy akár a kedvezmény mértéke szerint is lehet szűrni a termékeket. A HelloBlackFriday.hu oldalt a Neo Interactive digitális reklám- és tartalomügynökség készítette és üzemelteti, hét éves „akciósnapi” tapasztalattal a háta mögött. A Black Friday előképének tekinthető Internetes Vásárlás Napja mellett a Neo Interactive további, tematikus „big day”-eket is szervez az év folyamán: ilyen a tavaszi SzabadPéntek, a nyár végi Nyárzuhanás és a gyerekajándékokra specializálódott GyerekPéntek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!