A kutatás már ötödik alkalommal jelent meg, és olyan kérdésekkel foglalkozik, mint az európai piac mérete, a piac szereplői, a jellemző stratégiák, a különféle eszközök és szabványok elfogadottsága, valamint a fejlődés motorjai és akadályai. Emellett előrejelzést is ad az elemzésben szereplő 11 piacra vonatkozóan - írja az IAB.
A legfrissebb számok szerint 2018-ban 33 százalékkal nőtt az európai programmatic költés, amely így elérte a 16,7 milliárd eurós forgalmat. Mostanra a display szegmens 70, illetve a videó szegmens 50 százalékával kereskednek programmatic megoldásokon keresztül. A programmatic zömét a social media teszi ki, de ha kivesszük ezt a médiatípust az egészből, akkor is erőteljes, összesen 26,6 százalékos növekedést és 5,5 milliárd eurós költést látunk. A teljes poszt itt érhető el.
A programmatic természetesen fontos témája az idei Internet Hungary konferecniának is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!