Nagyon felpörgeti magát az egyik magyar divatmárka

Nagyon felpörgeti magát az egyik magyar divatmárka
Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég, és erősíti online értékesítési tevékenységét, ennek eredményeként a tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén - mondta Baldaszti Péter társtulajdonos szerdán, Budapesten az új kollekciót bemutató rendezvényen.

Kiemelte, az új üzleti modellben a kizárólagos külföldi disztribútorokra épült nagykereskedelmi hálózat helyett saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre. A magyarországi kiskereskedelmi hálózatot megújítják, ennek részeként Budapesten a Bécsi utcai üzletüket átalakítják, amely a későbbiekben referencia bolt lesz majd a külföldi terjeszkedéshez - ismertette Baldaszti Péter.

A Nanushka cég társtulajdonosa elmondta, hogy az online értékesítésre a jövőben nagyobb hangsúlyt helyeznek, Európában 24 órán belül kiszállítják a megrendelt árut, Európán kívül pedig a lehető legrövidebb időn belül eljuttatják terméküket. Az online értékesítés erősítését szolgálja, hogy megújítják webáruházukat, a vásárlóknak lehetőségük lesz virtuálisan felpróbálni a ruhákat. A megújulás része, hogy a kollekciókat új Nanushka logóval látják el, amely kiegészült a budapesti gyökereket jelképező emblémával is - jegyezte meg.

Az MTI-nek Baldaszti Péter elmondta, hogy a társaság tavaly mintegy 300 millió forint árbevételt ért el, az idén ennek legalább duplázására készülnek, főleg az online értékesítésből, amely számításuk szerint a bevételek egyharmadát teszi majd ki. A bevételek növeléséhez járul hozzá, hogy novemberben a Nanushka divatmárka bekerül a Net-A-Porter világ luxus márkáit értékesítő webáruházba, illetve a magyar márkát a londoni Browns üzlet szerepelteti kínálatában. Decemberben a párizsi Galeries Lafayette áruház felkérésére önálló karácsonyi standon jelen lesznek a Nanushka termékei.

A társaság tavaly novemberben 300 millió forint keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet az idén nyáron további 300 millió forinttal megemeltek. A cég a finanszírozási keretet a növekedésre fordítja. A tervek szerint 2019-ben már pozitív szaldót mutat a vállalkozás, azt követően pedig már egyértelműen nyereséges lesz - mondta Baldaszti Péter.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: E-kereskedelem