Nagy változások jönnek a CIB Banknál

Nagy változások jönnek a CIB Banknál
Megújult külsővel és hasznos funkciókkal várja látogatóit a cib.hu, ami előkészíti a hamarosan induló, új ügyfelek számára Magyarországon elsőként elérhető teljesen online személyi kölcsön igénylést, valamint az online számlanyitást. A digitalizációs törekvések jegyében a CIB Bank mobilalkalmazása is megújult: a továbbfejlesztett applikációban számos új funkció érhető el, köztük a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY.

Augusztusban új funkciókkal bővült a CIB Bank Mobilalkalmazás, amely még áttekinthetőbb felületet kapott. A megújult applikációban már kezelhetők a befektetések és betétlekötések, láthatók a biztosítások, elérhető a SEPA átutalás, a kisösszegű megtakarítások azonnali, szinte egy mozdulattal való elhelyezését segítő Dayposit funkció neve pedig #withSAVE-re változott.

Utalni csak egyszerűen, névjegyzékből

A mobilalkalmazásban már elérhető egy vadonatúj funkció: a hazai piacon úttörő #withPAY szolgáltatással a CIB Bank ügyfelei a bankszámlaszám ismerete és így megadása nélkül indíthatnak egymás között átutalási műveleteket: elég kiválasztani a partnert telefonjuk névjegyzékéből. Ehhez előzetesen engedélyezni kell az alkalmazásnak a hozzáférést a telefonkönyvhöz. Ha a kapcsolatok között van olyan személy, aki szintén a CIB Bank ügyfele, és regisztrált a szolgáltatásra, ez megjelenik a #withPAY menüpontban: az utaláshoz elég kiválasztani a nevét, megadni az összeget, majd beírni a megjegyzést, és már jóvá is íródik az adott összeg a fogadó fél számláján.

A CIB Bank mobilalkalmazását már 180 ezer ügyfél használja, ám a pénzintézet várakozásai szerint számuk 240 ezerre nőhet az év végére. Ennek részben az az oka, hogy a még nem mobilalkalmazást és az internetbanki belépéshez #withKEY-t (azaz az appba épített tokent) alkalmazó ügyfeleket a CIB Bank fokozatosan tereli át a mobilcsatornára. Az applikációt használó ügyfeleknél az egyenleg és a számlatörténet lekérdezése, illetve az eseti átutalás a legnépszerűbb funkció, az aktív felhasználók pedig havonta átlagosan 13-szor lépnek be az alkalmazásba.

Az applikációban bő egy éve érhető el a teljesen online személyi kölcsön igénylés lehetősége. Eddig több mint 2600 folyósítás történt mintegy 3,3 milliárd forint összegben. Az ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak az alkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig, de lehetőségük van mind a futamidő, mind az igényelt kölcsön összegének módosítására. A folyamaton végighaladva akár 7 percnél is kevesebb idő alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára. A személyi kölcsön folyósítás a hagyományos személyi kölcsön igénylési folyamatban átlagosan 2 nap, így bő egy év alatt mintegy 5200 nap várakozási időt takarított meg a bank az ügyfeleinek.

Tudjuk, mit hoz a honlap

A digitális átállás jegyében a CIB Bank honlapját is átalakította: a megkerülhetetlen információforrás hasznos funkciókat, átláthatóbb struktúrát és friss külsőt kapott. Bár jellemzően ide fordulunk először segítségért szolgáltatással vagy az ügyintézéssel kapcsolatos kérdéssel, a válaszok felkutatására egyre kevesebb időt és kattintást vagyunk hajlandók áldozni. Ezért az új szerkezetnél a CIB Bank a linkek és a gombok megfelelő pozícionálására éppúgy erős hangsúlyt fektetett, mint az ügyfélbarát szövegezésre: ezek jelentik a kulcsot a gyors keresésre és az egyszerű tájékozódáshoz. Az érthetőséget hasznos kiegészítő tartalmak is javítják.

Általában a délelőtti és a kora délutáni órákban tetőzik a látogatói forgalom a cib.hu-n, amelyet naponta több tízezren böngésznek. A statisztika szerint a személyi kölcsön és a lakáshitel oldalak a leginkább népszerűek, de sokan kattintanak az aktuális valuta-deviza és befektetési alap árfolyamokra, ahogyan a beépített fiókkeresőre is. Az 1999-es indulás óta ez volt a cib.hu történetének hatodik átalakítása.

A már megszokott extrafunkciók mellett – mint a fióki időpontfoglalás, az online üzenetküldés és panaszbejelentés vagy a valutaváltó – a honlap további lehetőségekkel bővült. Ilyen a geolokáció segítségével működő fiók- és ATM-kereső vagy a főoldalról és az aloldalakról egyaránt elérhető visszahívás kérése. A személyi kölcsön- és a lakáshitelkalkulátor is átalakult a honlapon, ahol nemcsak a tartalom és a menüpontok, hanem azok megjelenése is változott. A kialakítás természetesen reszponzív, azaz a felületet minden eszközre, így tabletre és mobiltelefonra is optimalizálták.

Folytatódik a digitális menetelés: jön a teljesen online számlanyitás és személyi kölcsön igénylés

A honlap változásai a lakossági oldalakat érintik, az átalakulás a kisvállalati/vállalati, önkormányzati, alapkezelői és lízingtartalmakkal folytatódik. Ahogyan arra sem kell sokat várni, hogy Magyarországon elsőként új ügyfelek ténylegesen teljesen online, fióklátogatás vagy postai, futárral kihozott szerződések aláírása nélkül igényelhessenek személyi kölcsönt, vagy nyithassanak számlát – ezek az innovációk ugyanis mind szerepelnek a CIB Bank digitális stratégiájának idei menetrendjében.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: CIB Bank, bank