Az Árukereső.hu-n átlagosan 20 millió oldalletöltést generálnak havonta az érdeklődők. Az ide látogatók 40 százaléka úgy érkezik az oldalra, hogy már pontosan tudja mit szeretne vásárolni, és azt a lehető legjobb árért megkapni. 36 százalékuk viszont a vásárlás előtt szeretne ötleteket, inspirációkat gyűjteni. Összességében ez azt jelenti, hogy az ide látogatók több mint háromnegyede vásárlási szándékkal érkezik az oldalra – akiket az Árukereső.hu Marketplace felületén közvetlenül is kiszolgálnak. Egy tavalyi Mastercard kutatás szerint a fogyasztók 27 százaléka korábban azért nem fejezte be a vásárlási folyamatot, mert nem voltak elmentve a kártyaadatai és/vagy nem tudta, vagy nem akarta újra megadni őket. Az Árukereső.hu erre reagált: az oldalon már lehetőség van a kártyaadatok mentésére, ezzel is gördülékenyebbé téve a vásárlási folyamatot.
A csatlakozás ráadásul teljesen ingyenes: nincs előfizetési díj, ahogy tranzakciós vagy havi díjak sem, és rejtett költségekre sem kell számítani. A partnerek kizárólag a megvalósult vásárlások után fizetnek jutalékot, ami a hazai piacon a legalacsonyabb: kategóriától függően csak 2-8 százalék között mozog. Érdemes tehát összevetni a PPC hirdetések költségeivel, ahol a kattintások után kell fizetnie az ügyfeleknek. A Marketplace mindezek mellett részletes riportokkal is segíti a partnereit.
"Ez csak egy fejlesztés azon kezdeményezések közül, amelyekkel kiszolgáljuk a partnereink és a vásárlóink igényeit" – mondja Csuppor Krisztián, az Árukereső és a Heureka Group Marketplace területének vezetője. Hozzátette: "további újdonságok, például a piactérbe integrált bankkártyás fizetés, amellyel szignifikánsan csökkenthető az át nem vett rendelések mennyisége, valamint a platformhoz kapcsolódó API hívások folyamatos fejlesztése. Az egyszeri manuális beállítást igénylő API kapcsolattal automatikusan eljutnak az adatok a partner webshopokhoz annak érdekében, hogy valós időben ellenőrizhessék a készleteiket és termékeik árait, vagy akár a megrendelések státuszát".
A Marketplace segít a brandépítésben is. „A rendelési folyamat során több alkalommal is kiemeljük az eladó logóját, hogy a vásárlóban még inkább megmaradjon a webshop márkaneve" – hangsúlyozza Csuppor Krisztián, aki szerint számukra az elégedett és hosszútávú kapcsolatban érdekelt partnerek legalább annyira fontosak, mint az elégedett és visszatérő vásárlók.
Ponieważ gry hazardowe online nadal rozwija się w sferze cyfrowej, jest on powiązany z wygodą nowoczesnych platform handlu elektronicznego. Podobnie jak użytkownicy robią zakupy na rynku, mogą teraz łatwo poruszać się między różnymi wirtualnymi kasynami i platformami bukmacherskimi. Niezależnie od tego, czy obstawiasz wydarzenia sportowe, czy próbujesz szczęścia w grach kasynowych, krajobraz hazardu online odzwierciedla łatwość i efektywność zakupów towarów i usług online. Tak jak konsumenci mogą wyszukiwać i kupować produkty bezpośrednio z interfejsu sklepu internetowego, tak teraz mogą uzyskać dostęp do różnych opcji hazardowych za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dzięki bezproblemowemu przetwarzaniu płatności i intuicyjnym interfejsom, konwergencja hazardu online i rynku oferuje atrakcyjne połączenie rozrywki i wygody w erze cyfrowej.
Az Árukereső.hu nem versenytárs, hanem egy független vásárlási tanácsadó: még a legnépszerűbb termékekből sem épít raktárkészletet, csupán segít az értékesítésben. A beszerzés végig a partnercégek kezében marad. Az Árukereső ráadásul cégcsoport szinten olyan tárgyalási pozíciót tud elérni, amelyre a webshopoknak külön-külön nem volna reális esélyük. Ezek az előnyök sokszorozódhatnak, mivel a Heuréka Grouphoz tartozó Árukereső.hu a határokon túlra is kiterjeszti a piacterét. A jelenlegi 200 partneri együttműködés így 55 ezerre ugrik, a mintegy 1500 kategória 400 ezres ajánlati száma pedig megközelíti a 10 milliót.
Az Árukereső Marketplace tehát nemcsak terhet vesz le a csatlakozó partnerekről, hanem azok elérését is növelheti amellett, hogy a fogyasztóknak is kényelmesebb vásárlási lehetőséget biztosít. „Rohamléptekben digitalizálódó és rendkívül változékony világunkban még fontosabb az online kereskedőknek az ügyfélélmény javítása és a vásárlói elégedettség növelése" – véli Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „a Marketplace-tagság magában hordozza azt a technikai és kereskedelmi támogatást, amellyel a webshopok még célzottabbá és hatékonyabbá tehetik értékesítési folyamataikat. Ez egyszerre szolgálja a saját és természetesen a vásárlók érdekeit is."
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!