Egy októberben készített felmérés arra keresett választ, hogy ünnepi vásárlások esetén melyik okoseszközt hogyan veszik igénybe a felhasználók az Egyesült Államokban.
Az tabletek esetén elsődleges tevékenység a megvásárolni kívánt termékek felkutatása illetve az árak összehasonlítása. A második leggyakoribb tevékenység, amelyre a felhasználók 34,5 százaléka használja az eszközt, tulajdonképpen maga a vásárlás volt.. A harmadik helyen szerepelet az információ szerzés a kiválasztott üzletről.
Az okostelefonok esetén hasonló volt az első helyen álló felhasználási forma, azzal a különbséggel, hogy ezt nem annyira otthon, mint inkább az üzletben teszik a vásárlók., ha találnak egy olyan terméket, amely megfelel az igényeiknek. A második azonban már a kiválasztott kiskereskedői üzlettel kapcsolatos információk begyűjtése volt. A harmadik helyen a különböző kuponok beváltása szerepelt és a vásárlás csak a negyedik helyre került.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!