
Cikkünk először szeptember 30-án jelent meg.
Legutóbb Csányi Zoltán, az egészséges fehérneműket és ruhákat forgalmazó Dressa.hu tulajdonosa, a többi között azt fejtegette, hogy még mindig lehet hazánkban sikeres webshopot létrehozni. Ugye „csak” meg kell találni a vásárlóinkat és a hozzájuk vezető csatornát, illetve nem árt, ha megbízhatóak vagyunk és környezetbarátok, illetve a forgalmazott termékek minősége sem az utolsó ugye.
Prémium márkák boltja
A mostani beszélgetésünket éppen egy németországi gyárlátogatást követően rögzítettem, ami a minőségellenőrzést szolgálta, habár mint kiderült, itt inkább jövő szemrevételezéséről volt szó, hiszen a prémium minőség legtetejéről beszélünk. Az 1886-óta működő Anita márka németországi központja ugyanis a high-tech és a 3D-s tervezés világa, amivel a „piac előtt vannak”, és ez a szellem átjárja a teljes gyártási folyamatokat. A vizet (!) is újrahasznosítják, ahogyan a csomagolóanyagokat is, természetesen a napelemek sem hiányozhatnak a tetőkről.
Jöhetnek a természetbarát termékek a Dressa Collection
Mint Csányi Zoltán kifejtette, az ilyen látogatások megerősítik benne, hogy a Dressa.hu-nál is fontos továbblépni azon az úton, amit a Zokni csereprogrammal kezdtek meg, melynek lényege, hogy sem a csomagolóanyag sem a régi ruha nem megy a szeméttelepre. Ötletekből nincsen hiány, a cégvezető már azt fejtegette, hogy mi lenne, ha nem lenne kötelező a papír alapú számla, elég lenne csak rányomtatni a csomagolásra... De nem csak az elméleti porondon mozognak, folyamatosan tesztelik az újabbnál újabb anyagokat (csomagolás és ragasztás), sőt újrahasznosítható csomagolóanyagon is dolgoznak. Csányi Zoltán ezenfelül arra is utalást tett, hogy ez a szemlélet visszaköszönhet hamarosan a sajátmárkás termékeknél is, tehát a Dressa Collection-ben. Itt hangzott el az is, hogy természetes, hogy tovább erősödik a saját márka, hiszen a vásárlói igényekhez a szó szoros értelemben hozzá tudják szabni a termékeket.
Calvin Klein és Tommy Hilfiger is befutott
Ugyanakkor mint kiderült, nem csak a vásárlóknak, hanem a márkáknak is vannak igényeik. A nagy cégek ugyanis szigorú kritérium rendszernek feleltetik meg a viszonteladókat. Mint kiderült, azt, hogy a Calvin Klein alsóneműi felkerültek a Dressa.hu-ra, közel három hónapos tárgyalás előzte meg. A Tommy Hilfiger hasonlóan alaposan körbenéz, mielőtt zöld utat enged neve felhasználásának. A Dressa.hu első embere kifejtette, hogy az online áruházakkal szemben is hasonló feltételeket támasztanak, mint a fizika boltokkal, egyszerűen, ha nem sikerül hozni az adott márka nevéhez illő csillogást, akkor nincsen biznisz.
Itt ilyenről nem volt szó, a Tommy Hilfiger termékei pillanatokon belül jelenhetnek meg a magyar weboldalon, először itt is az alsóneműk kerülnek majd bevezetésre, de pólókkal is találkozhatunk még idén, majd a márka zászlóshajójának számító ingek a jövő évben kerülnek fel a „bolt polcaira”.
Folyamatosan figyelni kell a vásárlói igényeket (*itt jönnek a titkos dolgok!)
Csányi Zoltán kiemelte, hogy a vásárlói igényeknek megfelelve „folyamatosan jönnek az új világmárkák”, és ugye a sajátmárkás kollekció is további termékekkel bővül. De a környezettudatos csomagolást sem csak a cég policy-je már, hanem a vásárlói igényhez sorolható, de mint kiderült, ezen a vonalon is készülnek újabb nagy dobásokra.
A webshop a folyamatos fejlesztés szellemében a karácsonyt követően teljes megújuláson fog átesni. A cég eddigi filozófiáját továbbviszik, ám a „legmodernebb köntöst kapja, és egy olyan dolgot is bevezetünk, ami nem jellemző a hazai kkv-szektorra”.
„Közelebb kell jutni a megrendelőhöz!”
A tervezés és elemzés mentén további csatornák megnyitását is tervezik a Dressa.hu-nál, ami nem csak az online térre vonatkozik. A már fent említett „fizikai átvételi pontok” számát is növelni kívánják, illetve „jön valami más is” – tudhattuk meg Csányi Zoltántól. Ezt követően a cég első embere kifejtette, hogy a műszaki árukkal szemben a ruházati kereskedelemből nem szabad kivonni az embert, hiszen itt sokkal fontosabb a személyes kapcsolat, ezért akár olyan hibridet is el tud képzelni, ami átvételi pont is és bolt is…
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!