
Miközben a kiszállított csomagok száma hónapról hónapra rohamosan emelkedik, ezzel együtt a vásárlók által át nem vett csomagok száma is nő. Az otthon nem talált vásárlók csomagjainak újbóli kézbesítése alighanem jóval többe kerül harminc centnél, ezért a Hermes a kompenzációs modell bevezetésével arra próbálja ösztönözni az elérhető fogyasztókat, hogy vegyék át szomszédok csomagjait.
A PaketFüxx-szök, azaz a csomagrókák a cég által kiválasztott azon vásárlók lehetnek, akik többnyire otthon tartózkodnak, és hajlandóak arra, hogy átvegyék a közelben élők csomagjait. Ők abban is az esetben is jogosultak a címenkénti harminc centre, ha az adott csomagot egy másik futárcég szállítja ki. A kosarertek.hu cikke itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!