Kinek hasznos a termékértékelés?

Kinek hasznos a termékértékelés?
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.

A legtöbb webáruház lehetőséget kínál, hogy a termékeit értékeljék a látogatók. Valahol csak egy csillagokkal jelzett számszerű minősítést hagyhatunk hátra a termék oldalán, de a leggyakrabban szövegesen is kifejezhetjük véleményünket az egyes termékekről. Bármelyik verzióról is van szó, a termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt - írja a kosarertek.hu

A látogatók 70%-a vásárlás előtt megnézi mások értékelését. Különösen bonyolultabb termékek (pl. műszaki cikkek) vagy olyan termékek, szolgáltatások esetén, amelyek nehezen összehasonlíthatóak objektív szempontok alapján (például könyv, szállás, stb.) segítenek mások véleményei eligazodni a webshop széles kínálatában. Az értékelések megkönnyíthetik a döntést, aminek köszönhetően gyorsabbá és egyszerűbbé teszik a vásárlási folyamatot, így a látogatók magabiztosabban helyezik virtuális kosarukba a termékeket.

Ha megengedjük a látogatók számára, hogy értékeljék a kínált termékeket, az hitelessé tesz bennünket a potenciális vásárlók szemében, hiszen nem csak a saját magunk vagy a gyártó által írt marketing szöveggel próbáljuk elkápráztatni őket, hanem mások független véleményét is felvállaljuk. Nem beszélve arról, hogy a értékelések, kommentek megjelenítése azt az érzést kelti bennük, hogy ennél a webáruháznál fontosak a vevők, hiszen meghallgatják a véleményüket. A teljes cikk itt olvasható!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!