Ingyen, vagy inkább gyorsan akarod megkapni a cuccot?

Ingyen, vagy inkább gyorsan akarod megkapni a cuccot?
Az online vásárlók immár nem csak a szállítási költségeket figyelik amikor vásárlási döntést hoznak, de azért az sem jó, ha az összes kereskedő fejjel megy a falnak.

A szállítási költség az interneten mindig fontos szempont a vásárlói döntésnél, de ezzel együtt egyre nagyobb az elvárás az átvételi módok és átfutási idők kapcsán is. A kereskedőknek viszont érdemes végiggondolniuk, hogy milyen lehetőségeket kínálnak: nem feltétlen kell minden szereplőnek minden opciót bevezetni, nem kell mindenkinek azonnali kiszállítást, aznapos kiszállítást, és kétnapos kiszállítást is egyszerre kínálni - írja a kosarertek.hu.

A választható opcióktól függetlenül fontos, hogy a szállítási idők és költségek egyaránt legyenek egyértelműek már az első pillanattól a vásárló számára. Ne érje őket meglepetésként a vásárlási folyamat egy későbbi pontján, hogy mennyi idő alatt, milyen költséggel érkezik meg hozzájuk a csomag, vagy hogy az adott termék az adott szállítási móddal egyáltalán nem elérhető. (Például mert beszállítói raktárból nincs expressz szállítás, vagy mert nagyobb a csomag, mint ami egy csomagautomatába befér).

A MetaPack tavaly augusztusban végzett felmérésében, amelyben amerikai, francia, olasz, holland, német, spanyol és angol vásárlókat is megkérdeztek, a vásárlók 77%-a mondta azt, hogy már a termékoldalon szeretné látni az elérhető kiszállítási opciókat

Gyorsaság mint tényező
Miközben mindenki az ingyenes szállítást szeretné, egyre nagyobb az igény a gyors kézbesítésre is, így a kereskedők állandóan egyensúlyoznak a logisztikai költségek, és az általuk elérhető eredmények határán. Egyértelmű túlsúllyal, 88%-ban válaszolták a vásárlók, hogy fontosabb számukra az ingyenesség, mint a gyorsaság a Deloitte tavaly őszi amerikai kutatásában, míg a MetaPack adatai szerint a vevők 59%-a választ a kereskedők közül a díjmentes kiszállítás lehetősége alapján. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!