Hamarosan elérhető lesz a Shop Pay!

Hamarosan elérhető lesz a Shop Pay!
A Shopify fizetési megoldása lesz az első olyan termék, amelyet a platformon kívül is elérhetővé tesz a kanadai e-kereskedelmi szolgáltató.

A piacvezető webshop platform a közelmúltban saját blogján tette közzé fizetési rendszere implementálásának hírét a két legnagyobb internetes piaci szereplő, a Facebook és a Google platformjaiba - írja a Kosárérték. Az egyesült államokbeli Facebook és Instagram felhasználók számára már februárban megjelent a Shop Pay egyes, a kísérleti Checkout programban részt vevő kereskedők oldalain. Ezt bővítik most ki minden kereskedőre, akik a platformon árusítanak, illetve az év második felében a Google felhasználóira is.

Ezt kell tudni a Shop Pay-ről

A fizetési megoldás jelenleg a világ legjobban konvertáló checkout szolgáltatása, amelyben a vásárló elmentheti az e-mail címét, telefonszámát, a szállítási és fizetési adatokat. Így a legközelebbi alkalommal már “egy kattintással” tudja rendelni a termékeket – mindezt maximális adatbiztonság mellett. A magas konverzió titka a gyorsaságban rejlik, hiszen a Shopify állítása szerint a Shop Pay 70%-kal gyorsabb egy átlagos fizetési rendszernél, és így 1,72-szeres konverziós arányt ér el hozzájuk képest. A kanadai cég az impozáns eredmények mellett hangsúlyozza a manapság egyre fontosabb fenntarthatósági szempontokat is, hiszen a kiszállítással járó széndioxid-kibocsátás 100%-át ellensúlyozzák, vagyis karbonsemleges megoldást nyújtanak.

A kék univerzum után a keresőóriásnál is elérhető lesz

Az együttműködést a Shopify egy korábbi alkalommal, május 27-én már előre jelezte. Az újabb blogbejegyzésben ismét megerősítik, hogy az év második felében várhatóan minden olyan kereskedő számára elérhetővé teszik a Shop Pay opciót, akik a ‘Buy on Google” szolgáltatást, vagyis a Google natív checkout rendszerét használják. A Shop Pay működése a Google platformon ebben a Twitter-bejegyzésben látható:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!