Fontos változás jön az Instán és a Youtube-on is a reklámok terén

Fontos változás jön az Instán és a Youtube-on is a reklámok terén
A képmegosztó platformon való hirdetéshez nem kell majd Facebook-oldal, a videómegosztón pedig akár már a reklámok alatt megvehetjük a terméket.

A marketingmorzsak.hu oldalon megjelent cikk emlékeztet rá, jelenleg úgy lehet hirdetni az Instagramon, ha van az embernek hozzáférése a Facebook Ad Managerhez, amihez pedig egy Facebook-oldal kell. Most viszont váratlant lépett a képmegosztó platform, hamarosan nem kell feltétlen hozzá ez, elég lesz csak az Instagramon elindítani a kampányt, és ott lehet is kezelni majd a hirdetést – írják.

Viszont ez csak azokra vonatkozik, akiknek még nincs összekötve a Facebook-oldaluk az Instagrammal – hívják fel rá a figyelmet, és hozzáteszik, akiknél ez már megtörtént, nem csinálhatják azt vissza. Ráadásul a Facebook Ad Managerhez képest csak egy butított felülettel bővül majd az Instagram, amellyel nem lehet olyan profi módon targetálni, kezelni majd a hirdetéseket.

Megváltozik a Youtube is
Ugyancsak a marketingmorzsak.hu írta meg azt is, hogy egy új funkciót tesztel a Youtube, ami a videók előtt pörgő reklámokat érinti. Ennek működése az alábbi gifen látszik:

12345
A gif forrása

Miközben fut egy termék reklámja az elindított videó előtt, nekünk már akkor lehetőségünk nyílik böngészni a felhozatalt, és akár azonnal vásárolni is.

A hirdetők a Google Merchant Centerüket is szinkronizálni tudják a futó reklámmal, így a termékek automatikusan kerülnek majd a nézők elé.

A cikkek a marketingmorzsak.hu oldalon olvashatók.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!