Felvásárolta az e-kereskedelem meghatározó szereplőjét a Publicis Groupe

Felvásárolta az e-kereskedelem meghatározó szereplőjét a Publicis Groupe
A Publicis Groupe bejelentette a piacvezető SaaS globális e-kereskedelmi intelligenciaplatform, a Profitero felvásárlását. A Profitero célja, hogy a platformot használó cégek eladásainak növelésével erősítse nyereségességüket.

A Profitero megoldásai napi szinten több mint 50 ország 700 kiskereskedelmi weboldalán adnak több mint 4000 márka 70 millió termékéhez hasznosítható információt cégek számára. Mivel a digitális értékesítési csatornák térnyerésével elmosódnak a határok az offline és az online vásárlás között, a Profitero e-kereskedelmi és platformfüggetlen analitikai szolgáltatásai lehetővé teszik a márkák számára, hogy előre jelezzék, elindítsák, vagy akár automatizálják az elérhető leghatékonyabb értékesítési lépéseket, akár a teljes termékportfoliójukra vonatkozóan.

A Publicis Groupe-pal való együttműködésnek köszönhetően a Profitero a szükséges erőforrásokkal és képességekkel tudja bővíteni elemzési kapacitásait. Ennek eredményeképpen az első olyan globális kereskedelmi platform lesz, amely valóban képessé teszi a márkákat arra, hogy a prediktív intelligencia segítségével a legjobb termékélményt nyújtsák, optimalizálják a kiadott tartalmakat, növeljék az organikus kereséses hatékonyságát, összehasonlítsák az árakat a versenytársakkal és nyomon kövessék a termékek elérhetőségét, valamint nyomon kövessék a vásárlói értékeléseket és véleményeket.

A Profitero termékei, technológiája és 300 alkalmazottja tovább bővíti a Publicis Groupe meglévő erőforrásait. A Publicis számára minden rendelkezésre áll ahhoz, hogy négy stratégiai pillérének egyesítésével segítse hozzá ügyfeleit az online eladásaik exponenciális növeléséhez:

  • Emberek: Az Epsilon CORE ID® szolgáltatás - az iparág legpontosabb, legstabilabb és legjobban skálázható személyazonossági megoldása, amely világszerte több mint 300 millió fogyasztói profilt tárol.
  • Termék: A Profitero és a Groupe prediktív intelligencia platformjának kombinációja lehetővé teszi a márkák számára, hogy több mint 70 millió termék nyomon követésével és elemzésével maximalizálják a termékek eladását a versenytársakhoz képest több tucat mérőszámon keresztül, beleértve a fizetett és organikus keresési helyezést, a terméktartalmat, az árképzést, a készlet elérhetőségét és az értékeléseket 700+ kiskereskedőnél.
  • Elhelyezés: A hirdetéselhelyezés kezelését és a fogyasztói útvonal optimalizálását segítő kiskereskedelmi médiatervezési szolgáltatás a piacvezető CitrusAd és a Publicis Media előnyeit kihasználva.
  • Platformok: Jobb vásárlói élmény, nagyobb rugalmasság és rövidebb piacra lépési idő az ügyfelek számára a Publicis Sapient szakértelmének segítségével, amely a tanácsadást, a tervezést és a mérnöki munkát egyesíti a marketinget, az értékesítést és a szolgáltatást ötvöző platformalapú vállalkozások felépítése érdekében.

A Profitero, amelyet Bryan Wiener vezérigazgató és Sarah Hofstetter elnök vezet, a Publicisen belül is megőrzi termékfókuszú működését.

Wiener a Publicis Groupe elnök-vezérigazgatójának, Arthur Sadounnak fog jelenteni, aki elmondta: "A Profitero csatlakozásával egyedülálló, a négy pilléren nyugvó értékajánlatunkkal tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket, hozzásegítve őket, hogy kivegyék részüket az online értékesítés exponenciális növekedéséből. Velünk együtt ügyfeleink az Epsilonnak köszönhetően zökkenőmentesen, mindenki másnál jobban megértik majd az embereket és azt, hogyan vásárolnak; a Profitero segítségével optimalizálják online termékkínálatukat; a CitrusAd és a Publicis Media összeadódó tudásának köszönhetően maximalizálják költéseiket a viszonteladóknál. A Publicis Sapient műszaki szakértelme által támogatott platformokon keresztül pedig egyedi, kreatív vásárlói élményeket tudnak majd nyújtani. Nagy örömmel üdvözlöm Sarah-t, Bryant és kiváló szakértői csapatukat a Publicis családban."

Bryan Wiener, a Profitero vezérigazgatója elmondta: "Mindkét világból a legjobbat visszük magunkkal: termékvezérelt szervezetként megőrizzük vállalkozói szemléletünket, miközben profitálunk a Publicis Groupe sokrétű képességeiből és méretéből. Ez azonnali értéket jelent ügyfeleink és kollégáink számára a megnövekedett termék- és technológiai beruházások, az új média- és tartalomaktiválási képességek beáramoltatása, valamint a Groupe globális képességeinek hasznosítása révén, ami hozzájárul további növekedésünkhöz."

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!