Ez túrbózza fel a webshopok marketingjét

Ez túrbózza fel a webshopok marketingjét
A koronavírus-járvány és a vele járó korlátozások hatalmas fejlődést hoztak a hazai e-kereskedelmi piacon és most már a mesterséges intelligenciát is bevetik, hogy hatékonyabb legyen a webshopok marketingje.

Nótin Szabolcs webshopmarketing-szakértő szerint rohamos digitalizáció miatt egyre több fizikai bolt fog átállni online, vagy hibrid (online+offline) értékesítési módszerre. “Arra számítunk, hogy 2020-ban a forgalom egyedül az e-kereskedelmi vállalkozások esetében fog jelentősebb növekedést mutatni. Az online térben már bátrabban vásárolnak azok a célcsoportok is, akik korábban a fizikai boltokat részesítették előnyben” – fogalmazott Nótin Szabolcs, a Retargeting.Biz country manager-e.

A szakértő szerint a webáruházak előtt most hatalmas lehetőségek nyíltak arra, hogy fejlesztéseket hajtsanak végre. Ez érvényesülni fog az ügyfélkiszolgálás minőségében és az olyan innovatív marketing eszközök bevezetésében is, mint a marketing-automatizációs platformok.

Nótin Szabolcs szerint a rohamos digitalizáció miatt egyre több fizikai bolt fog átállni online, vagy hibrid (online + offline) értékesítésre. “A vásárlási szokások a járvány és a digitalizáció miatt alapjaiban változnak meg, a gazdasági válsággal kiegészítve ez a fizikai boltok akár 10-15%-ának jelentheti a megszűnését” – tette hozzá Nótin.

Ambiciózus MI-marketing startup a láthatáron

Az e-kereskedelem virágzik, emiatt pedig hazánkba is megérkezett a Retargeting.Biz nevű szoftvercég. Hat évvel azután, hogy 2014-ben 500.000 eurós (178 millió forintos) befektetést kaptak, Magyarországon is elstartolt a népszerű webshopmarketing-szoftver. A szoftver mára több, mint 20 webshop-motorra implementálható és magyarországi vezetőjük az állítja, hogy át fogják szabni a hazai webshop-piacot. Már több, mint 80 webshop használja a szoftvert Magyarországon, világszerte pedig közel 1000 online bolt hirdetéseit kezeli automatikusan, mesterséges intelligencia segítségével a program. Nótin Szabolcs elmondása szerint a felhasználói felület úgy került kialakításra, hogy bárki tudja kezelni.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!