Ez a verseny lehetőséget ad a kiemelkedésre

Ez a verseny lehetőséget ad a kiemelkedésre
Az Év Internetes Kereskedője versenyen való nevezés és helyezés egyfajta rangot ad számunkra, mely egyben remek lehetőséget ad az ismertségre, kiemelkedésre, ami igen jól jön egy olyan nehezített pályán, ahol multikkal kell versenyeznünk – fogalmazott Szegedi Rita, a ruhafalva.hu ügyvezetője. Az idei versenyre szeptember 16-ig lehet pályázni!

- Miért indultak el korábban is az Év Internetes Kereskedője Díj versenyén?
- Indulásunk kezdete óta több alkalommal vettünk részt a versenyen, az első 10 helyezett közé mindig sikerült bejutnunk, sőt, büszkék vagyunk arra, hogy dobogós helyezést is értünk el. Ez a rangsor számunkra nem csak értékes visszajelzés, de évről-évre komoly motiváció is. Nem elég, hogy a minél jobb ügyfélélmény (gyors, pontos kiszállítás) érdekében házon belül teszünk, a belső folyamatainkat tökéletesítjük, de a versenyre való nevezéskor egy pillanatra megállunk és sorra vesszük, hogy szakmailag, a vásárló számára talán nem feltűnő technikai-technológiai fejlődés mentén is tettünk-e előrelépéseket.

- Hányszor vettek már részt a pályázaton s miért indulnak el újra és újra?
- Ötször. A szolgáltatásunkat, beleértve a precíz, ügyfélközpontú funkciókat, gyorsaságunkat, kiemelten kedves ügyfélszolgálatunkat, de akár a termékeink körét is úgy alakítjuk, hogy a legjobbak közé tartozhassunk. Szakmailag igen meghatározó a hazai e-kereskedők krémje között szerepelni. Ez nem csak számunkra, hanem a vásárlóink számára is bizonyosságot ad arról, hogy a megfelelő irányban lépünk előre.

- A díj egyik fontos eleme, hogy a szavazóközönség és a szakmai zsűri döntése alapján reális kép alakuljon ki piacról, illetve az Önök piaci helyzetéről: ez mennyiben és hogyan segíti, hogy évről évre jobbak legyenek?

- Folyamatosan kommunikálunk a vásárlóinkkal, figyelünk a visszajelzésre és az esetleges kritikára. A speciális foglalási rendszerünket például a vásárlóink visszajelzései alapján finomítottuk. Csak úgy várhatjuk el a vásárlóinktól azt, hogy szavazataikkal megtiszteljenek, ha érzik, hogy a webáruházat, annak funkcióit az Ő kényelmükre és igényeire szabjuk.

- Egy ilyen védjegy mit üzen a fogyasztóknak s mik a tapasztalatok, veszik az üzenetet?
- Bizonyosságot, hogy jó helyen vásárol, hiszen a helyezések láttán megbízható és minőségi gyerekruha webáruházként tekinthet ránk. Az Év Internetes Kereskedője versenyen való nevezés és helyezés egyfajta rangot ad számunkra, mely egyben remek lehetőséget ad az ismertségre, kiemelkedésre, ami igen jól jön egy olyan nehezített pályán, ahol multikkal kell versenyeznünk. Noha az elmúlt 13 év alatt a hazai tulajdonú gyerekruha webáruházak között a legnagyobbak közé kerültünk, még mindig picike cégnek számítunk velük szemben. Az Év Internetes Kereskedője Díj-on való részvétel és helyezés pedig pont ahhoz segít minket hozzá, hogy a vásárlók bizalmát erősítsük, hogy bátran rendeljenek tőlünk. Amikor megtörténik az első vásárlás, utána már csak rajtunk áll, visszatérnek-e hozzánk. Egy-egy hasonló megmérettetés után a törzsvásárlóink velünk együtt örülnek a sikereinknek, tehát mi úgy érezzük, hogy igen, a fogyasztók veszik az üzenetet és elismerik és értékelik a webáruházak díjait.

- Pályáznak a következő évben is?

- Igen, természetesen!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!