Ez a díj segít eligazodni a magyar online piac koordináta rendszerében

Ez a díj segít eligazodni a magyar online piac koordináta rendszerében
Szeretjük a megmérettetéseket, az elnyert díj pedig visszaigazolásként szolgálhat és segít eligazodni a magyar online piac koordináta rendszerében - állítja Román Gergely, az Év Internetes Kereskedője Díj tavalyi nagyvállalati győztese, a Decathlon online kereskedelmi igazgatója. Az idei versenyre szeptember 16-ig lehet pályázni!

- Miért indultak el korábban is az Év Internetes Kereskedője Díj versenyén?
- Mint sportszerekkel foglalkozó cég, szeretjük a megmérettetéseket, versenyeket, hogy lássuk, milyen teljesítményt nyújtunk a mezőnyben.

- Hányszor vettek már részt a pályázaton s miért indulnak el újra és újra?

Tudtommal 3-4 éve rendszeresen részt veszünk a versenyen. Nyitottak és kíváncsiak vagyunk a visszajelzésekre, ezért is érdemes elindulni, hogy egy tiszta képet kapjunk magunkról.

- A díj megnyerése milyen visszaigazolást ad a cég működésével kapcsolatban?

- Egy visszaigazolásként szolgálhat és segít eligazodni a magyar online piac koordináta rendszerében.

- A díj egyik fontos eleme, hogy a szavazóközönség és a szakmai zsűri döntése alapján reális kép alakuljon ki piacról, illetve az Önök piaci helyzetéről: ez mennyiben és hogyan segíti, hogy évről évre jobbak legyenek?
- A visszajelzések megértése, elfogadása és ezek alapján a fejlesztések alapvetően szükségesek ahhoz, hogy egy cég fejlődni tudjon. Mi mindig erre törekszünk, hogy minden nap javítani tudjunk a teljesítményünkön.

- Egy ilyen védjegy mit üzen a fogyasztóknak s mik a tapasztalatok, veszik az üzenetet?

- Ezzel kapcsolatosan nem érkezett visszajelzés hozzánk.

- Pályáznak a következő évben is?

- Igen, már be is küldtük a pályázatunkat az idei kiírásra is.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!