Ennyit költöttünk idén online - kutatás és infografika

Ennyit költöttünk idén online - kutatás és infografika
Íme az eNET frissen készült infografikája, amely a 2016. évi e-kereskedelmi kutatás adatait mutatja be.

 

Kényelem és kedvező ár - két jelentős szempont, amiért az internetes vásárlás mellett döntenek az online vásárlók.

- Okostelefonok és tabletek - a látogatók egyharmada kisképernyős eszközről érkezik a hazai webáruházakba.

- 11 400 forint - töretlen az átlagos kosárérték növekedése. Utánvét során készpénzes fizetés és futárszolgálattal történő kiszállítás - a webáruházak és online vásárlók által leginkább preferált fizetési és szállítási mód.

- Az e-NET 2001 óta kíséri figyelemmel a hazai e-kereskedelmet, ami az elmúlt években folyamatosan bővült, 2015-ben pedig az online kiskereskedelem nettó forgalma elérte a 319 milliárd forintot.

- Ezekkel, és még sok más érdekes adattal szolgál az eNET idei e-kereskedelmi kutatásait összefoglaló infografikája. Lásd alább:

e-kereskedelem eNET

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!