
2016. december 28. 10:01E-kereskedelem
Íme az eNET frissen készült infografikája, amely a 2016. évi e-kereskedelmi kutatás adatait mutatja be.
Kényelem és kedvező ár - két jelentős szempont, amiért az internetes vásárlás mellett döntenek az online vásárlók.
- Okostelefonok és tabletek - a látogatók egyharmada kisképernyős eszközről érkezik a hazai webáruházakba.
- 11 400 forint - töretlen az átlagos kosárérték növekedése. Utánvét során készpénzes fizetés és futárszolgálattal történő kiszállítás - a webáruházak és online vásárlók által leginkább preferált fizetési és szállítási mód.
- Az e-NET 2001 óta kíséri figyelemmel a hazai e-kereskedelmet, ami az elmúlt években folyamatosan bővült, 2015-ben pedig az online kiskereskedelem nettó forgalma elérte a 319 milliárd forintot.
- Ezekkel, és még sok más érdekes adattal szolgál az eNET idei e-kereskedelmi kutatásait összefoglaló infografikája. Lásd alább:
![]() |
e-kereskedelem eNET |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
E-kereskedelem