
Az időszak adatai szerint a női cipők sokkal népszerűbbek az eMAG-on, így az idei év első hét hónapjában 53 százalékos részesedésük volt a termékkategóriában szemben a férficipők 28 százalékos, és a gyermekcipők 19 százalékos részarányával. Ugyanakkor a férfiaknak tervezett termékek domináltak a divatkiegészítők között 56%-os részaránnyal, míg a női termékek 37 százalékot, a gyermektermékek pedig 8 százalékot tettek ki.
2024-ben eddig a legnépszerűbb női ruházati kategóriák a fehérneműk és pizsamák, strandruhák, pólók és harisnyák voltak, míg a férfi termékek között a pólók, nadrágok, dzsekik, kapucnis pulóverek és farmerek generálták a legnagyobb eladási számokat. Az lábbelik közül idén az eMAG-on a Skechers, a Nike, a Puma, a Converse és a Tamaris voltak a legnépszerűbb márkák.
„Célunk, hogy a vásárlóknak a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk, ezért minden divatcikket és kapcsolódó kiegészítő terméket egy közös felületen tettünk elérhetővé, amelyen a navigáció egyszerű és intuitív. A Divatboltban elérhető termékek 85 százaléka esetében élhetnek az ingyenes házhoz szállítással vagy csomagautomatás átvétellel egy meghatározott rendelési érték elérése esetén a Genius szolgáltatásra előfizetők ügyfelek. Számukra Villám visszaküldés szolgáltatást is kínálunk - ha a nálunk vett ruhák vagy cipők mérete nem ideális, ügyfeleink visszaküldhetik a termékeket egy csomagautomatán keresztül, és 30 percen belül visszakapják a termék árát az eMAG fiókjukban elmentett bankkártyájukra” - mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az eMAG vásárlói a ruházati termékek több mint háromnegyedét csomagautomatán vagy átvételi pontokon veszik át, míg a lábbelik rendelésekor majdnem tízből hét vásárló választja ezt a kézbesítési lehetőséget. Az ügyfelek gyorsan és könnyen megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!