Egyre többen vásárolnak mobilon

Egyre többen vásárolnak mobilon
A Criteo mérései szerint tovább folytatódik a kiskereskedelemben a mobilwebes és okostelefon-alkalmazáson keresztüli vásárlások arányának növekedése.

Különösen igaz ez a kizárólag online értékesítő vállalatok esetében. A lista élén Svédország áll, ahol már az online tranzakciók 60 százaléka okostelefonon zajlik - írja a kosarertek.hu.

Észak-Európában és Japánban az online tranzakcióknak már több mint fele mobilon konvertál, az összeurópai átlag 44 százalék, az APAC-országok átlaga 51 százalék, a Közel-Kelet és Afrika pedig jelenleg 47 százaléknál tart. A jelentés szerint általánosságban igaz, hogy az alkalmazás felhasználói hajlamosabbak vásárolni, mint azok, akik böngészőben válogatnak a termékek között. A különbség főként az Egyesült Államokban mellbevágó, ahol az applikáción belüli konverziós arány háromszorosa a mobilwebesnek.

Az elemzők szerint a mobilos vásárlások szárnyalásának oka, hogy a vásárlók számára továbbra is a kényelem és a perszonalizáció a legfontosabb, ebben a mezőnyben pedig a mobiltechnológia az abszolút befutó, mert az alkalmazáson belüli vásárlás egyszerűségével egyelőre semmi sem veheti fel a versenyt.

A kutatók úgy vélik, azok a kereskedők lehetnek igazán sikeresek, akik nemcsak gördülékeny applikációt fejlesztenek, de állandó kampányszerűen promotálják nemcsak a termékeket, de főképp magát az alkalmazáson belüli vásárlást. Esetükben az alkalmazásból származó bevételbővülés évi 30 százalékos bővülését mérték. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!