A Facebook januárban jelentette be, hogy új stratégiája részeként betiltja félrevezető és megtévesztő hirdetéseket, ennek örvén a kriptovaluta-hirdetéseket is az oldalon. A Facebook úgy tekintett ezekre a pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra, mint amik gyakran összefüggésbe hozhatók megtévesztő és csaló hirdetési gyakorlattal - írja a kreativ.hu.
A Facebook azonban májusban bejelentette, hogy egy kifejezetten blockchain-technológiával foglalkozó csapatot állít fel David Marcus vezetésével, ami minimum érdekes: a cég először betiltja a kriptovaluta-hirdetéseket, majd olyan részleget állít fel, amely ezen valuta technológiai alapjaival foglalkozik.
És hát mit ad isten, a Facebook kedden bejelentette, hogy feloldja a krpitovaluták hirdetésének tilalmát. Ezt így fogalmazták meg: „Az elmúlt hónapokban megvizsgáltuk, hogy tudnánk finomítani ezen a szabályon: hogy egyes hirdetéseket átengedjünk, miközben odafigyelünk arra, hogy azok biztonságosak (tehát nem verik át a fogyasztót - a szerk.)” - írja a Fast Company.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!