A Black Friday Global 55 országban készített felmérést a november végén aktuális Fekete Péntekről, és több érdekes megállapítást tett a magyar piaccal kapcsolatban is - írja a kosareretek.hu.
Adataik szerint a magyar vásárlók több mint fele (54,16%) jelölte meg, hogy az idei Black Friday során egyaránt kíván vásárolni online és hagyományos boltokban. A hagyományos boltokat mindössze a megkérdezettek 4,17%-a preferálja, a csak online vásárlás mellett pedig 41,67% teszi le a voksát.
A 2017-es adatokhoz képest jól látszik, hogy a trend a hagyományos és online vásárlás kombinációja irányába mozdul el. Egyaránt csökkent azok aránya, akik kizárólag offline vásárolnának (16,47%-ról 4,17%-ra, azaz negyedére), és azoké is, akik kizárólag online (55,29%-ról 41,67%-ra, ami viszont jóval kisebb mértékű csökkenés). Ugyanakkor gyakorlatilag kétszer annyian terveznek hagyományos és online módon is vásárolni, mint korábban (az arányuk 28,24%-ról 54,16%-ra nőtt). A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!