Black Friday: 3,2 milliárdot „osztogat” el az eMAG

Black Friday: 3,2 milliárdot „osztogat” el az eMAG
Hétszázezer akciós termékre lehet lecsapni november 22-én az e-kereskedőnél. Az eMAG további forgalomnövekedésre számít idén, ezért bővítette ügyfélszolgálati és logisztikai kapacitásait – derült ki sajtótájékoztatójukon.

Keményen készül az eMAG az e-kereskedők legfontosabb ünnepére, a Black Friday-re, mely idén november 22-én lesz esedékes. A számok nyelvére lefordítva, ez a készülődés abban merül ki, hogy hétszázezer terméket tesznek akciósan elérhetővé, olyan extrákkal kiegészítve kínálatukat, mint személyautók (Volvo, Opel és Lada), élmények (e-sport és vitorlás oktatás), utazások, luxuscikkek (gyémántékszerek), repülő- és fesztiváljegyek és még vitorlásokra is le lehet csapni, a fullextrázás pedig egy repülőgép lesz, de ez is csak egy szelete a kínálatnak! Csak, hogy érezzük: 20 ezer tévét, ugyanennyi okostelefont, 6500 laptopot, 5000 hűtőt, 4500 mosogatógépet és közel 300 ezer fashion terméket lehet megvenni, de lesz pelus is, meg amit csak eltudunk képzelni. A főfőfő partner idén a Samsung, de gyakorlatilag minden nagy márka megtalálható „Mindent meg lehet találni online” – adták ki a jelszót.

Őrült növekedés és a legjobb árak

A sajtótájékoztatón természetesen elhangzott, hogy ez az első alkalom, hogy az eMAG piacvezetőként vág neki a nagy napnak. Itt hívták fel a figyelmet, hogy a tavalyi évben 650 ezer termékre lehetett rárobbanni (részletek 2018-ról ITT), illetve hogy az eMAG biztosította a legjobb árat az esetek 88 százalékában ezen a napon, és nemcsak a konkurenciával szemben, hanem egész évre vetítve, magyarán nincs olyan akció, ami veri ezt a vásárlási őrületet. Egyébként mint tavalyi pédákból megtudhattuk a leárazások olyan 40 és 60 százalék között fognak mozogni.

Amit felhasználói szempontból még érdemes kiemelni, hogy azt vállalják: minden ajándékot legeslegkésőbb december 7-éig kiszállítanak. Itt kell megjegyezni, hogy ezzel összefügg, hogy miért „csak” 10 százalékos növekedésre számítanak, azaz vállalnak be, ugyanis ennyit bír még el a szállítmányozási rendszer.

És itt térhetünk rá a közcímben emlegetett őrült növekedésre, amiről kaptunk képeket is! Pénzben ez annyit tesz, hogy az elsőn 1,7 milliárdos forgalom volt, míg tavaly, az ötödik Black Friday-en már 6,8 milliárd forintot tett ki a költekezés. A target audience, a 18 és 55 év közöttiek egyébként már csaknem mind itt vannak, 93 százalék használ netet, míg 78 százalékuk vásárol is...

Trendforduló: már a mobilon vesszük az ajcsit

Ennél talán meghökkentőbb adat, hogy a mobilról elkövetett vásárlások aránya 26 százalékról 64 százalékra nőtt. Ugye eddig leegyszerűsítve az volt a vásárlás ritmusa, hogy a mobilon utánanézegetünk, aztán a nagy döntést már a nagygépen hozzuk meg. Ugyanakkor egyre kevésbé kell majd ezen meglepődni, hiszen a mobilt már mobilról vesszük, legalábbis a Telenornál.

Így készüljünk a Black Friday-re

A sajtótájékoztató vége előtt még kaptunk néhány jótanácsot, hogy mit tehetünk meg azért, hogy ne maradjunk le az akciókról (az eMAG például 3 millió eurót ölt IT-rendszerébe).

  • Érdemes kiválasztani a termékeket előre és bejelölgetni őket.
  • Töltsük le az applikációt, így elsőként értesülhetünk az ajánlatokról.
  • Ha még nem vásároltunk az eMAG-nál, akkor mindenképpen regisztráljuk a kártyánkat előre, mert ez is számíthat!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Lóska Márton

Fiatal voltam és kellett a pénz, ezért relatíve korán beszálltam az internetes újságírásba, ami folyamatosan változott az évek alatt, ahogyan az internet is (emlékeztek még a Facebook ...