Az újgenerációs (e-)kereskedelem kialakulása. Te részt veszel benne?

Az újgenerációs (e-)kereskedelem kialakulása. Te részt veszel benne?
Ha nem csinálsz semmit, nem történik semmi. Az idei Internet Hungary konferencián az átalakuló (e-)kereskedelemről is lesz szó. Vajon miként hatnak a hazai kereskedelemre a globálisok, a határokon átnyúló kereskedések, a világgazdasági események, és a most átalakuló médiapiac? A versenypiac átalakul, a problémákat látjuk, pénztárcánkon már érezzük. Figyelem! Ha Bécsből a tejet olcsón tudom hozatni, és gyorsabban és olcsóbban ide ér a műszaki berendezés Amsterdamból, mint Budaörsről, akkor valami nem stimmel, ugye? De mi lehet a megoldás, hogy fennmaradjon a hazai kereskedelem? Lesz miről beszélgetnünk, vitatkoznunk október 1-2-án Siófokon.

Az újgenerációs (e-)kereskedelem kényszerű kialakulása. 
Emlékezzünk csak vissza, hogy nézett ki a versenypiac, a kereskedelem, a médiapiac tíz, öt, három és egy éve?!
Kik voltak a nagy szereplők?
– Hogy nézett ki a médiapaletta, ki volt akkor a domináns szereplő, és ki most? 
Hogyan alakult át a figyelemgazdaság?
– Hogyan befolyásolták egymás piacát anno és most?


Figyelem: írásunkat reklámmal szakítjuk meg: 
A konferencia teljes programja innen tölthető le: KLIKK

De, nézzünk előre egy kicsit? Vajon mi lesz egy, három és öt év múlva ha ez a gyorsulás fennmarad? Melyik áruházból, lesz érdemes vásárolni?
Vajon az elmúlt évek gyorsuló változásai, a rövidülő generáció, és attitűd váltások, a háborúk, a covid, a válságok triggerei, mindez együtt véve miként hatottak?

A vásárlónak mindenre lesz válasza, reakciója, ami sokkal gyorsabban és közvetlenebbül érezteti hatását. 
Milyen előnyt tudunk ebből magunknak kovácsolni?

Miért nem arra használjuk az adatokat amire valók?
Ne csak az eredményeket nézzük, hanem menet közben optimalizáljunk.
Emeld a márkát (reputációt), növeld a gyorsaságod az adatok segítségével.
Hogy ez eddig is így volt? Mégis gyakran elfelejtjük a márka értékének fontosságát, és a menetközbeni adatalapú optimalizációt.

Mi lehet a sikerek képlete?

Felállítottam a siker 2x 4 pontját. (3+1)

I.: Az ember, az üzletember sikere
II.: Az üzlet, a kereskedelem 
Vajon mit jelenthet majd ez a képlet: B2B-D2C- A2A= A2H?
Vitaindító előadásnak szánom, nem kinyilatkoztatásnak. 
Hogy aztán a szakemberekkel, és friss kutatásokkal alátámasztva megbeszéljük, hogy:
- Miért van párhuzam a kereskedelem, és a médiapiac átváltozásai között? 
- Miért érett meg a világ az ún “újgenerációs kereskedelem”-re?
- Kik lesznek az újgenerációs kereskedők?
- Természetesen megint szót kapnak a sikeres Z generációs szakemberek is, akik mögött valamilyen teljesítmény van.
- Miként manifesztálódik a fogyasztók hatalomátvétele?
- Hol lesz majd a piacterünk?
- Persze lesz Sales Hungary, ahol megbeszéljük az új digitális értékesítési eszközöket és azt is, hogy miért kapott már az elején gelert az ún. retailmedia! Kiváló előadóink lesznek:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …