- Miért indultak el korábban is az Év Internetes Kereskedője Díj versenyén?
- Az Alinda.hu kis túlzással ugyan, de tervezőasztalon jött létre, láttunk egy piaci rést (jó ár-érték arányú, impulzus vásárlásra alkalmas termékek online kereskedelme), amire volt szabad tér a piacon, és mi erre nyomultunk be. Egy kidolgozott terv szerint haladunk, de végső visszajelzést mindig a vásárlók és a piac ad nekünk. Azért indultunk el korábban is, és idén is a megmérettetésen, hogy lássuk, a piacunk legjobbjaihoz képest, hogy állunk, hol tartunk.
- Hányszor vettek már részt a pályázaton s miért indulnak el újra és újra?
- Harmadszor indulunk el a versenyen zsinórban, és a jövőben is tervezzük, szeretünk versenyezni, szeretjük megméretni magunkat, jó külső visszajelzést kapni.
- A díj egyik fontos eleme, hogy a szavazóközönség és a szakmai zsűri döntése alapján reális kép alakuljon ki piacról, illetve az Önök piaci helyzetéről: ez mennyiben és hogyan segíti, hogy évről évre jobbak legyenek?
- Mindenképpen nyerünk a részvétellel. Volt olyan év, amikor nyertünk, jól esett az elismerés egy rangos mezőnyben, de volt olyan is, hogy ugyan díjat nem nyertünk, de kapunk számos visszajelzést, értékelést, mik azok a dolgok, amiben még jobbak lehetünk, amiben fejlődnünk kell. Vagy ünneplünk, vagy tanulunk, egyik jobb mint a másik!
- Egy ilyen védjegy mit üzen a fogyasztóknak s mik a tapasztalatok, veszik az üzenetet?
- Veszik az üzenetet. A vásárlók egyik legalapvetőbb preferenciája, hogy szeretné biztonságban tudni magát, hogy jó döntést hozott. Jó döntést hozott, amit saját magával szemben, ill. a családtagokkal, barátokkal szemben könnyen meg tud védeni, komfortosan érzi magát. Ezek az elismerések ebben segítenek neki, növelik a biztonságérzetet, elősegítik a vásárlói döntést.
- Pályáznak a következő évben is?
- Mindenképpen! Alig várjuk!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!