Az email marketing továbbra is az online kereskedők hűséges társa marad

Az email marketing továbbra is az online kereskedők hűséges társa marad
Bar egy időben temették, az e-mail marketing idén is alighanem ugyanolyan fontos szerepet játszik majd az online kereskedelem területén, mint 10 évvel ezelőtt. Az egyre kifinomultabb eszközök és komolyabb törvényi szabályozás rá is kényszerítik ezen eszközök felhasználóit, hogy kihasználják az egyes e-mail szolgáltatók kínálta lehetőségeket.

De milyen feltételeknek kell ma megfelelnie egy ilyen szolgáltatásnak, hogy költséghatékonyan és a törvényi szabályozásoknak megfelelően érhessük el nagy számban célközönségünket? A kosarertek.hu magazin összefoglalta, hogy mire figyeljünk az e-mail marketingeszközeink kiválasztása során.

Alapvető követelmények


  • Könnyű használhatóság. A legtöbb e-mail marketinggel foglalkozó munkatársunk nem IT háttérrel érkezik a szakmába, ezért egy intuitív, könnyen használható felhasználói felület alapelvárás kell legyen a választott rendszerünkkel szemben.

  • Adatok batchként importálásának lehetősége. Az címlisták és egyéb kapcsolódó adatok nagy mennyiségben, batchként való importálása kritikus lehet adatbázisunk naprakészen tartása szempontjából.

  • Szegmentációs eszközök. A leghatékonyabb e-mail szolgáltatók lehetőséget biztosítanak számunkra ahhoz, hogy akár egyetlen felhasználónak vagy felhasználók bizonyos csoportjainak is legyen lehetőségünk e-mailt küldeni. Az ehhez szükséges eszközök a legtöbb ilyen szolgáltatónál már az alapszolgáltatás részei. Ha mégsem, akkor keressünk tovább!

A cikk itt folytatódik!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!