Újabb rangos szakmai díjjal ismerték el a Praktiker webáruházát, és ezáltal a magyar barkácsáruházlánc hazai e-kereskedelmi piacon betöltött meghatározó szerepét. Az idén alapított HungarEcomm Stars díjat a Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary és a Growww Digital olyan megbízható, etikus, magyar többségi tulajdonban lévő e-kereskedőknek ítélték oda, amelyek éves online árbevétele meghaladja az egymilliárd forintot, és gazdasági stabilitásuk, digitális kompetenciájuk, valamint hatékony piaci stratégiájuk révén versenyképesek lehetnek a nemzetközi piacon is. A Praktiker gazdasági, szakmai és piaci pontszámok alapján került azok közé, akik a szakma szerint a jövőben a magyar e-kereskedelem zászlóshajói lehetnek, és ezzel példát mutathatnak más piaci szereplőnek.
Sommer Ádám, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója hangsúlyozta: átgondolt tervezés és nagy csapatmunka elismerése a most kapott díj, amely azt is mutatja, hogy a növekvő e-kereskedelmi versenyben a Praktiker folyamatosan, évek óta magabiztosan tud helytállni. Ez az állandó fejlesztéseknek, a vásárlói élmény növelésének is köszönhető. Az idei legfontosabb változás a törzsvásárlói program megújítása: a Praktiker Plusz Hűségprogramhoz kapcsolódóan fejlődött az alkalmazás, amelyben a különleges egyedi ajánlatok mellett díjmentes szolgáltatásokkal, valamint nyereményjátékokkal is várják a vásárlókat. A felhasználók visszajelzései is pozitívak: a letöltők az elmúlt két évben rendre a legjobbak között értékelték az appot. A mobil applikáció jelentőségét az is alátámasztja, hogy évente több mint 1 millióan használják, és a letöltők közül jelentős a regisztrálók, valamint a vásárlók aránya.
A Praktiker a szektorban az elsők között, még 2009-ben indította el webshopját, amely azóta dinamikus fejlődésen ment keresztül: mára több mint 30 ezer terméket kínál vásárlóinak különböző kategóriákban, a hideg- és melegburkolatoktól kezdve a szanitereken át egészen a kertészeti árucikkekig és szezonális termékekig. A webáruházat 2016-ban mobilra is optimalizálta és intelligens keresőfunkcióval bővítette a magyar barkácsáruházlánc. A meghatározó piaci pozícióval rendelkező barkácsáruház webshopjában tavaly többek között megújultak a személyre szabott ajánlatok, egyszerűsödött a vásárlási folyamat, gyors és egyszerű a keresési felület, továbbá teljesen átláthatóvá vált a rendelés utáni várható szállítási idő is. Az applikáció 2024-ben újabb fejlesztéseken esett át, ezzel újabb szintet ugrott a felhasználói élmény és még könnyebbé vált a mobilos vásárlás. Idén újabb mérföldkövet jelentett a magyar tulajdonban lévő bakrácsáruház számára a törzsvásárlói program megújítása, amelyhez kapcsolódóan bekerült az alkalmazásba a kuponkatalógus, valamint a nyereményjáték.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!