Mai beszélgető partnerem Rédey Iván e-kereskedelmi és kommunikációs szakember.
Iván 20 évig multinacionális vállalatoknál, marketing- és értékesítési területen dolgozott. Emiatt hazai pályán mozog a Közép-Kelet európai régióban. Később a mall.hu webáruház ügyvezetője lett, jelenleg saját tanácsadói vállalkozását építi, vezeti.
A beszélgetés ITT hallgatható meg.
Szó esik többek között a következő témákról:
- Az e-kereskedő elől elvehető-e az „e” jelző?
- Melyek egy kereskedő alapkérdései ahhoz, hogy előre lépjen?
- Miért kell az expanzió?
- A kereskedő, ha online megjelenik az már maga a média? Ha igen, hogyan húzzon belőle hasznot?
- Mit kezdjen egy kereskedő a nagy zsák adatával, hiszen az egy komoly érték, amit pénzre válthat?
- Mit hirdessen a kereskedő: márkát, terméket, vagy a kereskedőt?
-Live shopping egyenlő a teleshoppal? Vissza a múltba, vagy út a jövőbe?
- Beszélgettünk még a hagyományos trade marketing és a retail média különbségéről is.
Jó hallgatódzást kívánok a „Fejlődésből kilépni nem lehet.” című beszélgetésünkhöz!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!