A dropshipping az online kereskedelem császára?

A dropshipping az online kereskedelem császára?
Egy webáruház üzemeltetése során számos kérdést kell megoldani, ha sikeresen akarsz eladni egy terméket - írja a kosarertek.hu.

Az árut ki kell választani, be kell szerezni és raktározni, ezt követően mozgatni kell a készletet, majd minden megrendelés után csomagolni, számlázni és szállítani. Mindez sok erőforrást igényel, nem hiába küzd vele rengeteg webáruház.

Néhány éve feltűnt egy modell, amely megoldja ezt a problémát. Nagykereskedők, disztribútorok, online vállalkozók és influencerek ezreit mozgatja meg a téma, amely jelentősen átformálhatja az iparágat az elkövetkező években.

Nem véletlen, hogy az e-kereskedelem egyik legnagyobb trendjeként tekintünk rá. A 2010-es években meghódította a világot, és 2020-tól itthon is nagyot fog robbanni. Kevesen tudják, de a világ összes online áruházának közel egyharmada dropshipping modellben működik.

De miért ekkora szenzáció a rendeléskiszolgálás ezen fajtája?

Képzeljünk el egy világot, ahol a webáruházaknak nem kell saját készletet tartani, mert minden terméket a dropshipping beszállító raktároz. Így gyakorlatilag érintkezni sem kell a termékkel. A dropshipping beszállító azonnal a vásárlóhoz szállítja a terméket a megrendelés leadásakor. A webáruházaknak nem kell foglalkoznia raktározással, logisztikával, termékfejlesztéssel, gyártók keresésével, csomagolással és szállítással sem. Elég csak “eladniuk a belistázott termékeket”.

A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!