A PayPay nagyot gurított, magyarok ezrei járnak jól

A PayPay nagyot gurított, magyarok ezrei járnak jól
Az egyik legnépszerűbb PayPal funkció, a Visszaküldési Garancia a fogyasztók körében annyira népszerűnek bizonyult, hogy mostantól Magyarországon és számos más országban is folyamatosan elérhető lesz.

Az ünnepi vásárlási roham még csak most kezdődött el, de már tapasztalható, hogy a fogyasztók termékekhez, szolgáltatásokhoz és a vásárlási élményhez kapcsolódó elvárásai magasabbak, mint valaha.

PayPal-jóslat

A PayPal legfrissebb előrejelzése szerint a fogyasztók az ünnepi időszak alatt jelentősen megnövekedett számú online vásárlást fognak lebonyolítani, a várakozások szerint a fizetési forgalom meghaladja majd a másodpercenkénti 25.000 dollárt. A megrendelt árucikk esetleges visszaküldéskor felmerülő magas szállítási költség ugyanakkor egyre több online fogyasztót riaszt el a vásárlástól. A PayPal és a GfK nemzetközi kutatása szerint a magyar e-vásárlók 27%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna online, ha rendelkezésre állna az ingyenes visszaküldés lehetősége.

A PayPal felismerve ennek a tényezőnek a visszatartó erejét reagál a modern e-vásárlók fogyasztói igényekre, és a Visszaküldési Garancia funkciót a kísérleti fázisból folyamatosan elérhető szolgáltatássá változtatja. A Visszaküldési Garancia értelmében a magyar vásárlók most döntésük indoklása nélkül egyszerűen visszaküldhetik a PayPal-lel fizetett online vásárolt materiális árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét. A Visszaküldési Garancia szolgáltatás honlapon történő aktiválása után a megtérített összeget egyszerűen a felhasználó számlájára utalják.

A PayPal statisztikái szerint a közép- és kelet- európai régió fogyasztóinak körében a visszaküldés leggyakoribb oka a megrendelt ruhadarab rossz mérete, ill. hogy a termékkel valamilyen okból nem volt tökéletesen elégedett a vásárló. A leggyakrabban visszaküldött termékek a ruhák és az elektronikai cikkek. A régió fogyasztói leggyakrabban belföldi webáruházaknak, továbbá az Egyesült Királyságba és Kínába küldenek vissza termékeket.

„A PayPal Visszaküldési Garancia szolgáltatásának köszönhetően nagyobb biztonsággal vásárolhatunk” - mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet európai régiórért felelős ügyvezető igazgatója. „A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy a vásárlás legyen egyszerű, biztonságos és gyors, továbbá, hogy a fizetési folyamat, vagy az esetleges visszaküldés a lehető legzökkenőmentesebben történjen. Mindez különösen fontos az ünnepi időszakban, amikor a fogyasztók a döbbenetes mennyiségű kedvezményes ajánlatnak köszönhetően számtalan választási lehetőséggel szembesülnek, és szeretnének védelmet élvezni, még abban a ritka esetben is, ha a termék nem felel meg az ajánlatban szerepelő leírásnak, vagy csak egész egyszerűen meggondolják magukat, és visszaküldenék az eladó félnek”

Nem megfelelő? Nem probléma
A PayPal Visszaküldési Garancia szolgáltatás ingyenes igényben vehető, egyszerű és könnyű a használata. A visszaküldési költség megtérítésének igénylése négy egyszerű lépésből áll.

1. Aktiválja a szolgálatatást térítésmentesen és fizessen PayPal-lel a megvásárolni kívánt termékért.

2. Az eladó fél visszaküldési szabályzatában található feltételeknek megfelelően küldje vissza a csomagot.

3. A visszaküldés időpontjától 14 nap áll rendelkezésre (2017-től 30 nap), hogy a PayPal oldalán feltöltse a küldemény feladásakor kapott bescannelt bizonylatot

4. A PayPal a jogosultságról kapott értesítő megküldése után 5 munkanapon belül visszatéríti az összeget számlájára


A felhasználók évente 12 visszatérítésre jogosultak egyenként maximum 9300 Ft értékben. A PayPal adatai szerint a 9300 Ft-os összeghatár a legtöbb materiális árucikk visszaküldési költségét fedezi a világ bármely részére.

A Visszatérítési Garanciával kapcsolatos felhasználási feltételek teljes szabályzatának elolvasásához látogasson el a PayPal weboldalára.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!