E-kereskedelem 3. oldal

A neten adnál el valamit? Így akarnak átverni a csalók!

A neten adnál el valamit? Így akarnak átverni a csalók!

Az utóbbi egy-két évben rendkívüli mértékben megnőtt az online csalások volumene Magyarországon az MNB adatai szerint. Különösen elterjedtek azok a csalástípusok, amelyek a Facebook Marketplace-en és más felületeken használt cikket hirdető eladókat veszik célba. Sok csaló logisztikai szolgáltatók vagy bankok online felületeinek hamisított változatával csal ki pénzt az áldozatokból. A magyar csomagküldő piacon meghatározó Packeta szakemberei összeszedtek néhány tippet, hogy a felhasználók könnyen felismerjék az adathalász kísérleteket.
Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

Még több telefont tudnak naponta átvizsgálni a Rejoy.hu központi szervizlaborjában

A Rejoy és anyacége, a Flip Technologies új, majdnem kétszer akkora szervizlaborjában most napi mintegy nyolcszáz okostelefont és táblagépet vizsgálnak és javítanak. Az egy évvel korábbihoz képest közel 40 százalékkal bővült a szervizlaborban dolgozók száma, a legnagyobb kapacitásbővítésre a készülékek egyedi körbefotózását végző részlegnél került sor.
Tízből kilenc eMAG-vásárló okosórát választ a hagyományos helyett

Tízből kilenc eMAG-vásárló okosórát választ a hagyományos helyett

Az eMAG-os vásárlók döntő többsége okosórát választ a hagyományos karóra helyett, és a fitneszpántoknál is jóval népszerűbbek a drágább, ám nagyobb tudású okosórák. Egy ilyen eszköz azért lehet ideális választás Valentin-napi ajándéknak, mert számos típus kapható kisebb és nagyobb méretben, így párok is könnyen tudnak azonos formatervű modelleket választani ezekből.
Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Egy webáruház életében gyakran kerül sor folyamatai újragondolására a minél magasabb konverzió elérése érdekében. Megpróbáljuk például a legkülönbözőbb grandiózus módokon visszafejteni a vásárlói élményt, hogy a lefejtett rétegeket feljavítva hatékonyabb és eredményesebb működést érjünk el. Nem ritka, hogy kalapáccsal rontunk az egész oldal designjának, és építünk a régi kövekre új várat. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. - írja a Kosárérték.
2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja

2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja

Idén már 13. alkalommal osztották ki a magyarországi webáruházak legnagyobb elismerésének számító díjat. Ahogy minden évben, 2023-ban is a beérkezett vásárlói vélemények határozták meg a győzteseket. Az Árukereső.hu által szervezett versenyen közel 400 webáruház vett részt, Az Ország Boltja címet pedig Márkabolt nyerhette el. Az idei esemény fő támogatója ismét a Visa volt, a február 1-jei gálát pedig a Vasúttörténeti Parkban rendezte meg az Árukereső.hu, hogy fogadhassa az eddigi legnagyobb számú vendéget, szponzort, munkatársat és persze a nyerteseket.
Valentin-napi felmérés: használt Lego rózsa ajándékba?

Valentin-napi felmérés: használt Lego rózsa ajándékba?

Szívecskés plüssállatok és óriási csokrok, avagy idén is nagy volt a Valentin-napi meglepetéskavalkád. A jeles napon felmerült a kérdés, hogy ötletesebb, jobb ajándékot lehet-e vásárolni a másodpiacon. A Jófogás online felmérést is készített a témában, amit csaknem 2500 felhasználó töltött ki.
Várkonyi Balázs a jövőbe fektet, beszáll az Avokadoba

Várkonyi Balázs a jövőbe fektet, beszáll az Avokadoba

Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10%-ot szakítsanak ki az FMCG szektorból.
Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.
Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják

Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló SPAR online shop felhasználóinak száma öt év alatt. A vállalat kényelmi szolgáltatása kétszáz településen érhető el. Emellett 33 városban áruházi átvétellel is elvihetőek a megrendelt termékek.
GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

A GLAMI divatkereső nemzetközi felmérést készített a fogyasztók divatcikk vásárlási szokásainak változásáról a 2023-as évben. A többszáz webáruház kínálatát összekötő platform kutatása szerint az áremelkedések miatt tavaly a magyarok 63%-a költött kevesebbet ruhákra, cipőkre és egyéb kiegészítőkre. A legtöbben azzal próbálták csökkenteni a költségeiket, hogy vagy kevesebb terméket vettek meg, vagy kizárólag leárazásokon vásároltak.
3/179