10+1 gyakorlati példa az ingyenes kiszállítás promóciójára

10+1 gyakorlati példa az ingyenes kiszállítás promóciójára
A legtöbb kereskedő a kiszállítás gyorsaságát tartja a legfontosabb tényezőnek a vásárlók szempontjából. Ebben sok igazság van, de legalább ugyanolyan fontos számukra a megbízhatóság, a kényelem és természetesen a költség is.

A Huboo piackutató nemrégiben készített tanulmánya szerint csupán a vásárlók 14 százaléka várja el, hogy a megrendelt árut 48 órán belül kézhez kapja - írja a Kosárérték. Ha pedig nem mutatkozik azonnali szükség a megrendelt termékre, akár 2-3 napot is várnak rá – feltéve, ha a kiszállítás költségei elég alacsonyak. A Shopify szintén hasonló eredményre jutott a még 2020 júniusában végzett kutatásában, amelyben az ingyenes kiszállítás jelentőségének járt utána. Ennek során a megkérdezettek vásárlók 62 százaléka nyilatkozott úgy, hogy az ingyenes kézbesítés jóval vonzóbb számukra, mint az azonnali kiszállítás.

Az alábbi összeállításban 10 ismertebb külföldi illetve hazai e-kereskedő gyakorlatát mutatjuk be arra vonatkozóan, hogyan próbálják felhívni vásárlóik figyelmét az ingyenes kiszállításra. Az alábbi e-mailek, landing page-ek vagy éppen marketingmódszerek kiváló gyakorlati példái annak, hogyan tűnhetünk ki a tömegből az ingyenes kiszállítás ajánlatával.

1. About You

A hazánkban másfél évvel ezelőtt, 2019 őszén útjára indított About You egy külön USP menüsort dedikál a különböző kézbesítési lehetőségeknek, ahol minden termékoldalon és a navigáció minden szintjén nyilvánvalóvá teszi a vásárlók számára az ingyenes szállítás és visszaküldés lehetőségét.

A dedikált menüsor kiváló lehetőség arra, hogy felkeltsük a vásárlók különböző ajánlatok iránti érdeklődését, tálcán kínálva az összes lehetséges opciót számukra.

2. Mall.hu

A cross-promotion keresztezéséből született, és jellemzően a nagyobb értékű háztartásikészülék-csoportokra vagy márkákra történő díjmentes házhozszállítás leginkább a nagyobb láncokra jellemző.

3. Eyerim.hu

A napszemüvegekkel és dioptriás szemüvegekkel foglalkozó Eyerim nemcsak Magyarországra, de az egész Európai Unió területére ingyenes, utánvétes szállítást kínál. Sőt, amennyiben a megrendelt szemüveg nem nyeri el a vásárló tetszését, 30 napon belül, teljesen díjmentesen vissza is küldhetjük számukra a megrendelt darabot, amelynek száz százalékban visszatérítik az árát.

4. Spartoo

A többi, ingyenes házhozszállítást kínáló magyar webshophoz hasonlóan a Spartoo minden vásárlója számára klubtagságot ajánl fel. A klubtagság – a boltban elköltött összegtől függően – számos további automatikus előnnyel jár, a tagok pedig az ismerőseiket is meghívhatják, akik ha regisztrálnak és vásárolnak az oldalon, a cég 3200 forintot jóváír a meghívó fél számláján. A teljes cikk itt folytatódik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!