E-kereskedelem 1. oldal

Az Apple-nek a legpofátlanabb árazása a 80-as években volt

Az Apple-nek a legpofátlanabb árazása a 80-as években volt

A Lisa áráért egy elég komoly autót lehetett kapni.
Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Digitalizálódó számlázás a KKV szektorban – a kicsiknek még fel kell zárkózni

Digitalizálódó számlázás a KKV szektorban – a kicsiknek még fel kell zárkózni

A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások (KKV) számlázási gyakorlatában egyre inkább előtérbe kerülnek a digitális megoldások.
A magyar Games for Businessel a kiberbiztonság is fogyasztható

A magyar Games for Businessel a kiberbiztonság is fogyasztható

Ezért kell a játékosítás és a vállalati képzés digitalizálása.
Mitől biztonságos az online számlázás?

Mitől biztonságos az online számlázás?

A felhasználókban megnőtt az igény a biztonságos online szolgáltatások és adatkezelések iránt.
Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

A Varju Jánossal készített interjúnkból az is kiderül, hogy lehet akár néhány kattintással elérhető pénzügyi szolgáltatást fejleszteni.
Kínai katonák lesznek azok a Huawei alkalmazottak

Kínai katonák lesznek azok a Huawei alkalmazottak

A Bloomberg információi alátámasztják Trump lépéseit. Azért meglepve nem nagyon vagyunk.
Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Az FMCG kategória volt az e-kereskedelmi piac leggyorsabban növekvő szektora 2018-ban.
Túlélik-e a boltok az online vásárlás térnyerését?

Túlélik-e a boltok az online vásárlás térnyerését?

Bár a digitalizáció mindent visz, mégis a személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a Shop Experience Design Sprinten.
1/104