
2023. november 29. 06:37Szánj az olvasásra 3 percet!
Európában elsőként Magyarországon visz házhoz egy órán belül állateledelt a Wolt Drive, az együttműködés 36 város 43 üzletével indul. A vezető gyorskereskedelmi platform utolsó mérföldes szállítási szolgáltatását a kisebb internetes áruházak is felkínálhatják ügyfeleiknek.
E-kereskedelem

2023. november 26. 08:52Szánj az olvasásra 2 percet!
Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban - derült ki a Publicis Groupe felméréséből, amely 5 ország 110 ezer fogyasztójának bevonásával készült*. A GWI globális fogyasztói magatartáskutatóval együttműködésben végzett, Lengyelországra, Romániára, Bulgáriára, Csehországra és Magyarországra kiterjedő kutatás kimutatta azt is, hogy a tényleges vásárlás előtt sokan tájékozódnak, inspirációt gyűjtenek a neten, de a felmérésben résztvevők többsége így is többet költ személyes tárgyakra és elektronikai cikkekre az eredetileg tervezettnél online vásárlása során.
E-kereskedelem

2023. november 24. 18:33Szánj az olvasásra 2 percet!
Az egyik leglátogatottabb hazai webáruház is helyet kapott a Deloitte Technology Fast 50 „Companies to Watch″ listáján azon techvállalatok között, amelyek a legnagyobb potenciállal rendelkeznek a régióban. A kiemelkedő bevételnövekedésével a Pepita Group egyike a két magyar cégnek, amelyre nemzetközi reflektorfény jutott a program révén.
E-kereskedelem

2023. november 21. 10:10Szánj az olvasásra 2 percet!
A Klarna, az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató, valamint az ABOUT YOU, Európa egyik leggyorsabban növekvő online divatáruháza ma bejelentette, hogy partnerségüket immár Magyarországra is kiterjesztették. Ez azt jelenti, hogy mostantól az ABOUT YOU magyar vásárlói is élvezhetik a Klarna megoldásainak az előnyeit, és a vásárlások kifizetését 3 kamatmentes részletre oszthatják.
E-kereskedelem

2023. november 17. 20:19Szánj az olvasásra 2 percet!
Érdekes trendekkel szolgálnak a felújított, de alaposan bevizsgált, garanciával megvásárolható okostelefonok piacterének november 16-án reggel elrajtolt, de a hétfő reggel 10 óráig folytatódó Black Friday-kampányának első napi számai: a magyar Rejoy vásárlók az első 24 óra alatt közel 180 millió forint értékben vásároltak. A társaság elmondása alapján ez a tavalyi első napos Rejoy fekete pénteki eredményhez képest hétszeres forgalmat jelent.
E-kereskedelem