E-kereskedelem 1. oldal

Nagyágyúval erősít Magyarországon a Wolt Drive: immár az AlphaZoo-ban is elérhető a villámgyors kiszállítás

Nagyágyúval erősít Magyarországon a Wolt Drive: immár az AlphaZoo-ban is elérhető a villámgyors kiszállítás

Európában elsőként Magyarországon visz házhoz egy órán belül állateledelt a Wolt Drive, az együttműködés 36 város 43 üzletével indul. A vezető gyorskereskedelmi platform utolsó mérföldes szállítási szolgáltatását a kisebb internetes áruházak is felkínálhatják ügyfeleiknek.
Magas infláció mellett is többet költünk, mint eredetileg terveztük

Magas infláció mellett is többet költünk, mint eredetileg terveztük

Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban - derült ki a Publicis Groupe felméréséből, amely 5 ország 110 ezer fogyasztójának bevonásával készült*. A GWI globális fogyasztói magatartáskutatóval együttműködésben végzett, Lengyelországra, Romániára, Bulgáriára, Csehországra és Magyarországra kiterjedő kutatás kimutatta azt is, hogy a tényleges vásárlás előtt sokan tájékozódnak, inspirációt gyűjtenek a neten, de a felmérésben résztvevők többsége így is többet költ személyes tárgyakra és elektronikai cikkekre az eredetileg tervezettnél online vásárlása során.
A legígéretesebb vállalatok közé választották a Pepita.hu webáruházat

A legígéretesebb vállalatok közé választották a Pepita.hu webáruházat

Az egyik leglátogatottabb hazai webáruház is helyet kapott a Deloitte Technology Fast 50 „Companies to Watch″ listáján azon techvállalatok között, amelyek a legnagyobb potenciállal rendelkeznek a régióban. A kiemelkedő bevételnövekedésével a Pepita Group egyike a két magyar cégnek, amelyre nemzetközi reflektorfény jutott a program révén.
Az ABOUT YOU is a Klarna partnere: mostantól a divatmárka vásárlói Magyarországon is élvezhetik a rugalmas fizetési lehetőségeket

Az ABOUT YOU is a Klarna partnere: mostantól a divatmárka vásárlói Magyarországon is élvezhetik a rugalmas fizetési lehetőségeket

A Klarna, az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató, valamint az ABOUT YOU, Európa egyik leggyorsabban növekvő online divatáruháza ma bejelentette, hogy partnerségüket immár Magyarországra is kiterjesztették. Ez azt jelenti, hogy mostantól az ABOUT YOU magyar vásárlói is élvezhetik a Klarna megoldásainak az előnyeit, és a vásárlások kifizetését 3 kamatmentes részletre oszthatják.
Közel 180 millió forint értékű felújított mobilt adott el a Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján

Közel 180 millió forint értékű felújított mobilt adott el a Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján

Érdekes trendekkel szolgálnak a felújított, de alaposan bevizsgált, garanciával megvásárolható okostelefonok piacterének november 16-án reggel elrajtolt, de a hétfő reggel 10 óráig folytatódó Black Friday-kampányának első napi számai: a magyar Rejoy vásárlók az első 24 óra alatt közel 180 millió forint értékben vásároltak. A társaság elmondása alapján ez a tavalyi első napos Rejoy fekete pénteki eredményhez képest hétszeres forgalmat jelent.
Már lehet szavazni az Ország Boltja verseny idei jelöltjeire

Már lehet szavazni az Ország Boltja verseny idei jelöltjeire

Idén 13. alkalommal rendezi meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, amely az ország legnépszerűbb webáruházait keresi a fogyasztók szavazatainak segítségével, mindezt az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában. Kiderül majd az is, hogy a 2023-ban gyűjtött összes vásárlói értékelés alapján mely boltok a legjobbak.
Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt

Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt

Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető – derül ki a GKID e-kereskedelmet vizsgáló aktuális felméréséből és az idei karácsonyi szezonra adott előrejelzéséből. Ha a megrendelt termékek értéke csökken is, a küldemények darabszáma várhatóan tovább emelkedik.
Ötszörösére növelte fekete pénteki forgalmát a Rejoy tavalyhoz képest

Ötszörösére növelte fekete pénteki forgalmát a Rejoy tavalyhoz képest

A idei Black Fridayen négyszer annyi készüléket adott el, és ötször nagyobb forgalmat bonyolított a bevizsgált, felújított okostelefonokra és táblagépekre specializálódott piactér, a Rejoy.hu, mint a tavalyi fekete pénteken.
E-kereskedelem: Merjünk kilépni a régiós piacokra!

E-kereskedelem: Merjünk kilépni a régiós piacokra!

A magyar vállalkozásoknak sokkal bátran kellene elindulni a régiós piacok felé, hogy ne maradjanak le az egyre erősebb versenyben. Az e-kereskedelmi piac fejlődése tanulságos példa lehet azoknak, akik még nem mernek a határokon át elindulni!
Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday

Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday

Idén november 17-én, a korai órákban veszi kezdetét az eMAG Black Friday-e, amelyen több mint 700 ezer termék lesz elérhető az éves legjobb áron a piacvezető online kiskereskedőtől, összesen mintegy négymilliárd forint értékű kedvezménnyel. Az eMAG megbízásából készült reprezentatív felmérés szerint a Black Fridayt ismerők magyarok döntő többsége online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. A fekete pénteken vásárolni tervezők több mint fele 30 ezer és 100 ezer forint közötti összeget költene. Az eMAG az idei fekete pénteki rendeléseket már a Dunaharasztiban létesült új óriásbázisról szolgálja majd ki, ahol a magas fokon automatizált rendszerek hatékonyabb kiszolgálást tesznek lehetővé.
1/173