E-kereskedelem 1. oldal

Piacépítés a globálisok árnyékában? Így csinálják a hazaiak!

Piacépítés a globálisok árnyékában? Így csinálják a hazaiak!

Egyre több globális szereplő tör be a magyar piacra, új feltételeket teremtve és nem egy esetben keményen odacsapva a hazai konkurenciának. Mit tehetnek a magyar szereplők? Hogyan tudunk magyar cégként versenyelőnyt szerezni? A külföldi terjeszkedés, a vásárlói élmény növelése, esetleg a logisztika optimalizációja lehet a kulcs? Ezt a dilemmát járta körül a Digital Media Hungary-n tartott fórumbeszélgetés hét cég képviselőjével.
Ki érti meg a fogyasztót? Új értelmet nyer válsághelyzetben az impulzusvásárlás

Ki érti meg a fogyasztót? Új értelmet nyer válsághelyzetben az impulzusvásárlás

A fogyasztói magatartás elsőre kiszámíthatatlannak tűnő mivoltáról és a szokások válsághelyzetben történő átalakulásáról beszélt a 30. Digital-Media Hungary konferencián Törőcsik Mária marketingprofesszor. A szakember rámutatott, hogy ami kívülről káosznak tűnik, valójában racionális fogyasztói döntéseken nyugszik.
Így tükröznek egy társadalmat a fogyasztói szokások

Így tükröznek egy társadalmat a fogyasztói szokások

A kereskedelem és a vásárlás intenzitása a társadalom tükre - ezzel a címmel tartott előadást Berezvai Zombor, a budapesti Corvinus Egyetem docense a 30. Digital Media Hungary konferencián, május 13-án Siófokon. A szakember azt fejtette ki tüzetesebben, hogyan tükröződik a fogyasztói preferenciák változása a kereskedelemben, az pedig hogyan tükrözi vissza magát a társadalmat.
Íme az 5 leggyakoribb tévhit a légkondicionálókkal kapcsolatban

Íme az 5 leggyakoribb tévhit a légkondicionálókkal kapcsolatban

A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek egyre nagyobb szerepet játszanak a háztartások kényelmében. A klímaberendezések helyes, egészségkímélő és energiatakarékos használatát azonban továbbra is sok tévhit övezi. Az LG most összeszedte a legelterjedtebb félreértéseket, és el is oszlatja ezeket.
Egyedülálló együttműködésbe kezdett Magyarországon a Facebook és a Jófogás

Egyedülálló együttműködésbe kezdett Magyarországon a Facebook és a Jófogás

Példa nélküli együttműködést indított Magyarországon a Jófogás és a Meta: előbbi hirdetői mostantól pár kattintással megjeleníthetik eladó tárgyaikat a Facebook Marketplace-en is. Az új, díjmentesen elérhető funkcióval a hirdetők tovább növelhetik termékeik elérését, időt és energiát spórolva. A megoldás egyszerű, felhasználóbarát, és utólag is aktiválható, így a már aktív hirdetésekre is alkalmazható.
A versenypiac nyekergő emberi oldala - Élménybeszámoló egy előadás kapcsán

A versenypiac nyekergő emberi oldala - Élménybeszámoló egy előadás kapcsán

Előadásomban a Versenypiacot - ezt a ribancot - ezúttal nem a társadalmi, gazdasági, vagy üzleti/kereskedelmi oldaláról vizsgáltam, hanem csak és kizárólag az ember érzelmi, és érdek-vezérelt aspektusából vettem górcső alá. Meghívtak és én boldogan adtam elő a XXI. E-kereskedelmi Konferencián.
A versenyben az érzelmek döntenek a legjobbak között

A versenyben az érzelmek döntenek a legjobbak között

Az e-kereskedelmet, a labdarúgás játékvezetők, az újságírókon át a humoristákig – a versenyt mindenkinek meg kell élni a saját piacán. Hiába küzd mindenki, nyerni csak kevesen tudnak. És kiknek sikerül? Erről szólt a Digital-Media Hungary fórumbeszélgetése.
Mi lenne, ha eltűnne a hazai kiskereskedelem?

Mi lenne, ha eltűnne a hazai kiskereskedelem?

Bár a fenti kérdés elméletinek tűnik, egyetlen nap elég volt ahhoz, hogy hús-vér valósággá váljon. Amikor az Ibériai-félsziget 50 millió lakosa áram nélkül maradt, nemcsak a világítás szűnt meg: az ATM-ek használhatatlanná váltak, a boltok sötétbe borultak. Mi történne, ha ez az átmeneti vészhelyzet mindennapos valósággá válna? És vajon képesek vagyunk még értékelni azt, ami ma kéznél van? Ezeket a kérdéseket járta körül Kórász Tamás, a KPMG tanácsadási társvezetője a Digital Media Hungary-n tartott előadásában.
Két új felsővezető a Rossmann-nál

Két új felsővezető a Rossmann-nál

A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a vállalat stratégiai fejlődése: Szimeiszter Éva beszerzési vezetőként, míg Czeglédi Miklós Stratégiai IT és adat vezetőként csatlakozott a céghez.
Már országszerte 14 helyszínen érhetők el Wolt alkalmazáson keresztül a Yettel termékei

Már országszerte 14 helyszínen érhetők el Wolt alkalmazáson keresztül a Yettel termékei

A Yettel és a Wolt idén tavasszal közös pilot programot indított, melynek célja, hogy a technológiai eszközök és mobilkommunikációs szolgáltatások is elérhetők legyenek ugyanazzal a gyorsasággal és kényelemmel, mint amit a Wolt vásárlói az ételrendelések során már megszokhattak. A sikeres pilot után a program most jelentősen bővül.
1/192