E-kereskedelem 1. oldal

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe.
A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A recessziós sokk után is fejlődés vár az online kiskereskedelemre

A gazdasági visszaesés és annak réme akár új lendületet adhat a hazai online kiskereskedelmi szektornak, amely 2022-ben a valaha volt leggyengébb növekedést mutató negyedévét hozta össze. A GKID és az Árukereső.hu Online Kiskereskedelmi Indexének legutóbbi kiadása azt is megállapította, hogy az online értékesített termékkategóriák között a divatcikkek és ruházat hamarosan beérheti és megelőzheti a jelenleg még éllovasnak számító műszaki termékeket.
Milyen lehetőségeket rejt az 5G technológia az e-kereskedelem számára?

Milyen lehetőségeket rejt az 5G technológia az e-kereskedelem számára?

Az 5G kereskedelmi hatásait kissé korai még vizsgálni, mivel bevezetése első szakaszában van ez a technológia. Az azonban már most látszik, hogy mindenképpen pozitív hatással lesz majd mind a hagyományos, mind az online kereskedelemre.
Ne legyünk csaló webshopok áldozatai: szakértő tanácsai

Ne legyünk csaló webshopok áldozatai: szakértő tanácsai

Ismerjük fel azokat a jeleket, amelyek megóvhatnak a későbbi csalódástól.
Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re.
Hamarosan kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat

Hamarosan kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat

Webshopokon és határokon átnyúló hűségprogramot tervez egy magyar csapat.
GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre

GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre

Európa egyik vezető divatkereső platformja kilenc régiós országban készített felmérést az infláció és az energiaárak növekedésének vásárlási szokásokra gyakorolt hatásáról. A kutatás szerint a magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést.
Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető termékek száma pedig két év alatt a duplájára nőtt. Az eMAG a külföldi piacok felé nyitásban is segíti partnereit, és a kereskedői felületen elérhető virtuális asszisztenssel javítaná eladásaikat - derült ki a vállalat kereskedőpartnerei számára tartott éves Sellers’ Day rendezvényen.
Rangos kereskedelmi díjat nyert a Penny

Rangos kereskedelmi díjat nyert a Penny

A szavazatok alapján idén az áruházlánc tett a legtöbbet a magyar termékekért.
Megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon, és további növekedés várható

Megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon, és további növekedés várható

Az elmúlt években nemcsak gyors növekedésnek indult a csomagszállítási piac, de a vásárlói igények is megváltoztak. Noha sokan még mindig a házhozszállítást választják, egyre népszerűbbek a csomagautomaták, melyek száma tavaly egy év alatt csaknem megtriplázódott hazánkban. Az üzemanyagárak emelkedése és az infláció pedig még inkább felértékeli a rövidebb szállítási utat biztosító fixpontos alternatívákat – mutatott rá Fagyas Szabolcs, a csomagszállítási piacon Magyarországon meghatározó szerepet játszó Packeta értékesítési igazgatója.
1/149