E-kereskedelem 1. oldal

Az új e-kereskedelemi szabályok kedveznek az exportnak

Az új e-kereskedelemi szabályok kedveznek az exportnak

Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban.
Érkezik a livestream shopping a Facebookra is

Érkezik a livestream shopping a Facebookra is

A Facebook új e-kereskedelmi funkciót vezet be, amelynek segítségével a vásárlók élő adásban tudnak vásárolni és kérdéseket feltenni a bemutatott termékekről.
5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online csalások megelőzésére

5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online csalások megelőzésére

A Juniper Research piackutató szerint idén világszerte 18%-kal fog nőni az e-kereskedelmi vállalkozások online csalásokból származó vesztesége.
Felkészülnek a webáruházak – változnak a szabályok

Felkészülnek a webáruházak – változnak a szabályok

2021. július 1-jétől életbe lépnek az e-kereskedelmet, így a webáruházakat érintő új áfa szabályok Magyarországon.
Vásárlási applikációval újít az Alza.hu

Vásárlási applikációval újít az Alza.hu

A vállalat célja, hogy még gördülékenyebbé és biztonságosabbá tegye az átvételi folyamatot.
Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Biciklizés, ágyban fekvés, vécén ücsörgés, tévé nézés – mi a közös bennük? A válasz tökéletesen jellemzi az elmúlt évünket.
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?

Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?

A félbehagyott vásárlások, azaz a kosárelhagyások hónapról hónapra komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének
Ősszel indul a Wolt Market

Ősszel indul a Wolt Market

Újabb szolgáltatással és új csapattal bővül a Wolt.
2021 a digitalizáció éve

2021 a digitalizáció éve

A Frontira idén is kiadta az éves Fizetési Élmény jelentését a Mastercard Magyarország támogatásával, egy tucat iparági szakértő és a BIG FISH Payment Gateway bevonásával.
UX az e-kereskedelemben

UX az e-kereskedelemben

Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
1/130