A gördülékeny logisztika: Hogyan használjuk az üzenetküldő alkalmazásokat az ügyfélélmény javítása érdekében?

A gördülékeny logisztika: Hogyan használjuk az üzenetküldő alkalmazásokat az ügyfélélmény javítása érdekében?

A vásárlók 83%-a szeretne értesítést kapni a kézbesítő cégektől - derül ki egy friss felmérésből. A megváltozott igényekhez igazodva a logisztikai és szállítmányozási vállalatoknak ma már nemcsak a pontos és időben történő kiszállításról kell gondoskodniuk, hanem folyamatos, és egyszerű kommunikációt is kell biztosítaniuk a vásárlók számára.
Mi az üzenetküldő alkalmazások jövője?

Mi az üzenetküldő alkalmazások jövője?

A tendenciák új funkciók és lehetőségek felé mutatnak.
Régóta várt funkciót tetszel a WhatsApp

Régóta várt funkciót tetszel a WhatsApp

Ezután nem lesz probléma, ha több eszközről használnánk ugyanazt a fiókot.
Az RBM leválthatja az SMS-t?

Az RBM leválthatja az SMS-t?

Valóra vált egy újabb marketingálom és egyre nagyobb teret nyer az eszköz, melyben a hírlevél, az SMS és a chat tudása összpontosul. Az üzenetküldés evolúciójának legújabb eredménye az RBM, ami az eddig használt rendszerekhez képest ötszörös megnyitási arányra képes, áthatolva a „reklámvakságon”.
Az üzenetküldés előnyei a vállalkozások számára

Az üzenetküldés előnyei a vállalkozások számára

Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is.
1/5