2023. május 10. 13:14Szánj az olvasásra 2 percet!
20-45 éves korosztályt célzó nonprofit kampány indult a rendszeres rákszűrés népszerűsítése érdekében.
Marketing
2023. február 16. 16:00Szánj az olvasásra 2 percet!
A Lounge Group PR divíziója a 2022-es évet is számos díjnyertes kampánnyal és megoldással zárta. A kiemelkedő kreatív teljesítménynek köszönhetően az ügynökség évek óta stabilan a nemzetközi színtér legjobbjai között szerepel, emiatt pedig, tavalyi pozícióját megőrizve, ismét a 2. helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán. Négy ügyfele (Jófogás - Adevinta Hungary 3., Magyar Posta 7., Szerencsejáték Zrt. 9., MVM 10.) pedig a megbízói TOP10-be.
Marketing
2022. október 13. 07:52Szánj az olvasásra 1 percet!
2022. második felétől 2 éven keresztül a Vermis digitális reklámügynökség felel az Európában piacvezető, a világon pedig az egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóház hazai kampányainak kreatív tervezéséért és gyártásáért.
Marketing