Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt., az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.
A Red Lemon Media az Év Ügynöksége

A Red Lemon Media az Év Ügynöksége

A reklámügynökség uralta mezőnyben először vihette el az Effie Awards „Év Ügynöksége″ díját PR-ügynökség, a Red Lemon Media a „LEGO Oroszlán″ projektért vehette át az elismerést. Az ügynökség csapata a megbízó LEGO Hungaryval, valamint a kampányban közreműködő Well PR és MOMART 2020 Marketinggel közösen vehetett át három arany, illetve az idei egyetlen platina elismerést is. Az „Év Leghatékonyabb Megbízója″ a LEGO Hungary lett.
Erős csapattal és egyedülálló üzleti modellel mutatkozik be az Unnamed Promotions online marketing ügynökség

Erős csapattal és egyedülálló üzleti modellel mutatkozik be az Unnamed Promotions online marketing ügynökség

A WMMusicDistribution (WMMD) neve már nem csak Magyarországon cseng ismerősen a zenei szakmában: nemzetközi téren is egyre komolyabb sikereket ér el. Több mint 15 éve segíti az előadók zenéit megjelentetni a Spotify, Apple Music, YouTube vagy épp a Deezer felületén. Annak érdekében pedig, hogy az újonnan feltöltött dalok sokakhoz eljuthassanak, egy ideje a online hirdetési kampányok adta lehetőségeket is kiaknázzák a TikTokon, Google Ads-ben, a Meta felületein vagy akár Spotify-on.
A MITTE az ügynökségi partnere a Puskás Ferenc Stadion metrómegállóra épülő multifunkciós központnak

A MITTE az ügynökségi partnere a Puskás Ferenc Stadion metrómegállóra épülő multifunkciós központnak

A város egyik fő tranzit központjára, a Puskás Ferenc Stadion metrómegállójára épül Budapest legújabb gigaberuházása. A multifunkciós létesítményben bevásárlóközpont, irodaház és hotel is helyet kap.
A Magyar Bormarketing Ügynökség elindította első belföldi kampányát

A Magyar Bormarketing Ügynökség elindította első belföldi kampányát

A Buborékok nyara elsősorban az Y és Z-generáció tagjait célozza meg. A borászok aktív bevonásával szervezett kampány kiemelt célja, hogy lebontsa a fiatalokban élő előítéleteket a borral kapcsolatban, megmutassa annak friss és innovatív arcát, egyben felhívja a figyelmet a felelős borfogyasztásra is. Jöjjenek hát a buborékos italok, a pezsgők, a habzóborok és az újragondolt fröccsök!
1/6