A jó felhasználói élmény a digitális Maslow-piramis alja

A jó felhasználói élmény a digitális Maslow-piramis alja

Online szükségleteink radikálisan átalakultak az elmúlt évtizedben.
Addig növekedj, amíg élményt tudsz adni!

Addig növekedj, amíg élményt tudsz adni!

Az ügyfélélmény fele olyan jól standardizálható elemekből áll, ami a legtöbb iparágban megegyezik.
Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Csokrokba szedtük az utóbbi hónapokban megjelent interjúkat, ha lemaradtál, most pótolhatod Ezúttal az áprilisi beszélgetéseinket olvashatod.
A legjobb ügyfélélmény díját kapta a Gránit Bank digitális lakáshiteligénylése

A legjobb ügyfélélmény díját kapta a Gránit Bank digitális lakáshiteligénylése

Kilencből öt kategóriában dobogós helyen a bank.
Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

A pandémia által felgyorsított digitalizáció előnyévé vált többek között, hogy kockás papír nélkül, a virtuális térben szimulációs modellezés segítségével, irodai környezetben váltak tervezhetővé a gyártósorok, az üzemi, az intralogisztikai és a karbantartási folyamatok. E tervezési modell-szemlélet segítségével nem kell a termelést megállítani vagy személyesen jelen lenni, helyette védett környezetben lehet számos feladatot elvégezni, majd célirányosan ott változtatni, ahol szükséges.
2/14