Az Auchan meglépte: nem lesz többé műanyagzacskó az üzleteiben

Az Auchan meglépte: nem lesz többé műanyagzacskó az üzleteiben

Húsvét után eltűnik az Auchan hazai áruházaiból a zöldség-gyümölcs, illetve a pékáru leméréséhez és hazaszállításához használt műanyagzacskó, az úgynevezett rollbag. Április 19-től a már eddig is kínált környezetbarát csomagolóeszközökben vihetjük haza az árut. Ezzel az áruházlánc a fenntarthatósági stratégiájának következetes végrehajtásában úttörő lépést tesz, hiszen ezt a magyar piacon nem tette még meg egyetlenegy lánc sem.
Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?

Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?

Az online rendelést valamivel környezetkímélőbbnek tartják, mint a személyes vásárlást, bár a többség egyelőre az utóbbit preferálja.
Környezettudatos zöld autókra cseréli gépjárműflottáját a Vodafone

Környezettudatos zöld autókra cseréli gépjárműflottáját a Vodafone

Környezetvédelmi stratégiájának részeként tovább csökkenti karbonlábnyomát a Vodafone Magyarország.
Egyre zöldebb úton a Rossmann

Egyre zöldebb úton a Rossmann

Kétfős magyar startup számára tett szándéknyilatkozatot a hazai drogérialánc.
Itthon is terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Itthon is terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Nem tudnak egész nap otthon lenni, amúgy is járnak arrafelé, ahol át tudják venni, nincs idejük a futárra várni – ezek a leggyakrabban említett okai annak, amiért az online vásárlók áttérnek az egyelőre még népszerűbb házhoz szállításról. Bár a környezeti megfontolások miatti előnye inkább csak a fiatalokat izgatja, a csomagautomata a második legnépszerűbb átvételi megoldássá vált az elmúlt egy évben – derül ki a Foxpost Box Index most először nyilvánosságra hozott adataiból, amelyeket a jövőben negyedéves rendszerességgel publikálnak.
1/3