A globális hirdetési piac 2022-ben 8%-os növekedésre számíthat

A globális hirdetési piac 2022-ben 8%-os növekedésre számíthat

A Zenith ma közzétett, Advertising Expenditure Forecasts című legfrissebb reklámkiadási előrejelzése szerint a globális reklámköltés a tavaly tervezett 9,1% helyett végül 8,0%-kal fog növekedni 2022-ben.
Mi fűti a távközlési szektor reklámköltéseit?

Mi fűti a távközlési szektor reklámköltéseit?

Kizárólag a digitális felületek lesznek képesek növekedésre 2019 és 2023 között.
Kiadta a média hirdetési piacra vonatkozó előrejelzését 2022-re a Zenith

Kiadta a média hirdetési piacra vonatkozó előrejelzését 2022-re a Zenith

A digitális transzformáció hajtja majd a hirdetési költések 9%-os globális növekedését 2022-ben.