Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Trendelemzés a FOREO-tól.
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A GWI a Publicis Groupe Hungary-vel története során először közölt eredményeket a magyar piacon működő e-kereskedelmi platformok használatáról.
Ezek lesznek a Z-generáció trendjei az Instagram szerint

Ezek lesznek a Z-generáció trendjei az Instagram szerint

Megjelent az instagram 2022-es Trend Riportja, amelyben azt próbálják meghatározni, hogy mik lesznek az elkövetkezendő évek népszerű, kultúraformáló témái.
Kiderült a Z generáció megélhetésre vonatkozó igényei!

Kiderült a Z generáció megélhetésre vonatkozó igényei!

Öt év után újra megszondáztatták a 18-25 éves korosztályt: a Schönherz Iskolaszövetkezet a Z-generáció munkával, valamint megélhetéssel kapcsolatos vágyait és elvárásait térképezte fel. A nagyszabású kutatásban közel 1.200 hallgató vett részt az ország összes egyeteméről és főiskolájáról, a válaszok pedig jócskán tartogattak meglepetést, hiszen a jövő munkavállalóinak véleménye több ponton eltér az 5 évvel korábbi nemzedékhez képest.
Trunk Tamás és a Neticle közös kutatása a generációk megítéléséről

Trunk Tamás és a Neticle közös kutatása a generációk megítéléséről

Az utóbbi hónapokban több, mint 10 000 említés született a hazai online médiában az X, Y és Z generációról.
3/4