A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A GWI a Publicis Groupe Hungary-vel története során először közölt eredményeket a magyar piacon működő e-kereskedelmi platformok használatáról.
Ezek lesznek a Z-generáció trendjei az Instagram szerint

Ezek lesznek a Z-generáció trendjei az Instagram szerint

Megjelent az instagram 2022-es Trend Riportja, amelyben azt próbálják meghatározni, hogy mik lesznek az elkövetkezendő évek népszerű, kultúraformáló témái.
A Z-generáció jövőképét kutatja a ViacomCBS és az EU40

A Z-generáció jövőképét kutatja a ViacomCBS és az EU40

A médiavállalat nemzetközi felmérését az EU40-nel közös webináron elemzik
Trunk Tamás és a Neticle közös kutatása a generációk megítéléséről

Trunk Tamás és a Neticle közös kutatása a generációk megítéléséről

Az utóbbi hónapokban több, mint 10 000 említés született a hazai online médiában az X, Y és Z generációról.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Egyre nagyobb a fiatal vásárlók súlya.
3/4