Fiatalokkal erősíthet Európa: a Z generáció és az innováció lehet a jövő kulcsa

Fiatalokkal erősíthet Európa: a Z generáció és az innováció lehet a jövő kulcsa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került a „Z generáció – Az innovátorok új generációja” című konferencián, melyet az idei Bosch×Richter Innovátorok Napja alkalmából rendeztek meg a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon.
A nyelvtanulás növeli a koncentrációt és a memóriát a fiatal generációknál

A nyelvtanulás növeli a koncentrációt és a memóriát a fiatal generációknál

Nyelvet tanulni - bármely életkorban - kifejezetten jótékony és hatékony eszköz a kommunikáció fejlesztésére és a mentális egészség támogatására is. A nyelvtanulás azért is hasznos és fontos képesség, mert hozzájárulhat ahhoz, hogy magabiztosak és egészségesebbek legyünk!
″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

Fenntarthatóság helyett, digitális búcsúcédulákkal megváltott lelkiismeret. Gondolat szilánkok a fenntarthatóságról, és az utánunk jövők védelméről. A 2023-as Digital-Media Hungary-n publikált és általam elmondott szabadversem aktualizálása. Kérlek szépen olvasd el.
Meglepő: Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

Meglepő: Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket struktúráikba, már csak azért is, mert a többi, munkaképes korosztály látványosan zsugorodik. A Z-generáció igényeire érdemes a szervezeti kultúrát is felkészíteni, hisz az ügyfelek között is egyre több fiatal jelenik majd meg.
A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers´ Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a ″Bank of Legends″ kampányt ismerték el.
1/35