Ezért nem esik szó a YouTube-on a koronavírusról

Ezért nem esik szó a YouTube-on a koronavírusról

Érzékeny téma lett belőle, ami miatt a tartalomgyártók teljesen kihagyják, hiszen reklámbevételüket veszthetik el. Nem ez az első ilyen eset, mikor a cég és a youtube-erek egymásnak feszülnek.
A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

Egymilliárd aktív felhasználónak már jó sok dolgot lehet hirdetni, szóval a szerelem szárba fog szökkenni.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Schobert Norbi videója miatt felrobbant az internet, a SentiOne pedig azonnal készített egy kutatást arról, hogy online mit is gondolnak a videóról, s hogyan is alakult Schobert márkája.
Nem hiszed el, mennyit kaszálnak a legnagyobb Youtube-sztárok

Nem hiszed el, mennyit kaszálnak a legnagyobb Youtube-sztárok

Egy jobb használt autó árát megkeresik percenként, de van olyan csapat, akik egy szerényebb pesti lakást vehetnének...
1/17