Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Nagyobb a változás, mint gondolnánk.
Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
A fiatalok a Facebook-on csekkolják a cégeket

A fiatalok a Facebook-on csekkolják a cégeket

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció.
A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.
Egy cselekvő, de meg nem értett generáció

Egy cselekvő, de meg nem értett generáció

Nem feltétlenül szervezeti-, hanem közösségi és egyéni szinten kell változásokat generálni - állítja Cseh Orsolya újgenerációs coach.
1/12