Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Egy webáruház életében gyakran kerül sor folyamatai újragondolására a minél magasabb konverzió elérése érdekében. Megpróbáljuk például a legkülönbözőbb grandiózus módokon visszafejteni a vásárlói élményt, hogy a lefejtett rétegeket feljavítva hatékonyabb és eredményesebb működést érjünk el. Nem ritka, hogy kalapáccsal rontunk az egész oldal designjának, és építünk a régi kövekre új várat. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. - írja a Kosárérték.
Rendelhetek biztonságosan a Temuról? Minden, amit tudnunk kell, mielőtt az új webáruházból vásárolunk

Rendelhetek biztonságosan a Temuról? Minden, amit tudnunk kell, mielőtt az új webáruházból vásárolunk

Valószínűleg nincs olyan közösségi média használó, aki az elmúlt időszakban ne találkozott volna a világ egyik legnagyobb webáruháza, a Temu hirdetéseivel. 3000 Ft egy pár sportcipőért? Számítógépes billentyűzet 4000 forintért? Látszólag verhetetlen ajánlatok. Köszönhetően a több tízmilliósra becsült termékkínálatnak és a rendkívül alacsony áraknak, az oldal tömegeket vonz, olyannyira, hogy a Temu a világ legtöbbször letöltött vásárlási appja lett. Vajon a Temu előretörése milyen hatással van a környezetre, a termékbiztonságra és jogszerűen működik-e a webáruház? Az ESET kiberbiztonsági szakértői mutatnak néhány elterjedt csalást, amellyel a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalán találkozhatunk, illetve tanácsokat adnak arra vonatkozóan, hogyan védhetjük meg adatainkat a rendelés során.
Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.
2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja

2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja

Idén már 13. alkalommal osztották ki a magyarországi webáruházak legnagyobb elismerésének számító díjat. Ahogy minden évben, 2023-ban is a beérkezett vásárlói vélemények határozták meg a győzteseket. Az Árukereső.hu által szervezett versenyen közel 400 webáruház vett részt, Az Ország Boltja címet pedig Márkabolt nyerhette el. Az idei esemény fő támogatója ismét a Visa volt, a február 1-jei gálát pedig a Vasúttörténeti Parkban rendezte meg az Árukereső.hu, hogy fogadhassa az eddigi legnagyobb számú vendéget, szponzort, munkatársat és persze a nyerteseket.
1/15