Élőben követhetjük végig egy webshop születését és virágzását

Élőben követhetjük végig egy webshop születését és virágzását

Egy jól működő webshop kecsegtető passzív jövedelemmel sok vállalkozó álma. Olvashatunk sikersztorikat, amikor minimális tőkével, egy sufni szappan/barkács/babaruha webáruház milliárdos árbevételű céggé nőtte ki magát. Arról azonban ritkán esik szó, hogy Magyarországon jelenleg 10-ből csupán 3 webáruház éli meg az egy éves kort. Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója nem kisebb küldetésre szánta el magát, mint a nulláról felhúzni és profitábilissá tenni egy webshopot - amit most lépésről lépésre végigkövethetünk.
Vécépapír és üdítő: napjaink új online slágertermékei

Vécépapír és üdítő: napjaink új online slágertermékei

Mosogatókapszulát már sok éve, a vécépapírt és üdítőitalt azonban csak az utóbbi időkben rendelnek nagyobb számban online az eMAG vásárlói. A megnövekedett érdeklődés mögött vélhetően spórolási és praktikus okok állnak.
Itt a tavasz, újra gyúr a magyar – az elmúlt három évben egyre népszerűbbek a sporteszközök és -kiegészítők

Itt a tavasz, újra gyúr a magyar – az elmúlt három évben egyre népszerűbbek a sporteszközök és -kiegészítők

Az Árukereső.hu értékes és érdekes adatokra lát rá, a szolgáltatásokat igénybe vevő több ezer vásárló keresései alapján pedig lekövethetőek a trendek is: például az, hogy az edzéssel kapcsolatos termékek és fehérjék iránti érdeklődés milyen mértékben ugrott meg Magyarországon az elmúlt három évben.
Lassult az online kereskedelem növekedése – így segíthet a webáruházaknak  növekedni a megfelelő csomagszállító partner a visszaeső piac mellett is

Lassult az online kereskedelem növekedése – így segíthet a webáruházaknak növekedni a megfelelő csomagszállító partner a visszaeső piac mellett is

Jelentős változást érzékelhetnek a webáruházak a piaci trendekben: az online kereskedelem COVID-időszak alatti hipernövekedése megtorpant, és a teljes kereskedelmen belüli aránya is csökkent. Az új Digitális Kereskedelmi Körképből kiderül, hogy a megoldást az e-kereskedők leginkább a vásárlói élmény növelésében látják. Ide tartoznak a vonzó szállítási lehetőségek is: vagyis a mostani helyzetben kulcsszerepet játszhat egy jó csomaglogisztikai partner. A több ezer hazai webáruházzal együttműködő Packeta szakemberei szerint ráadásul az ideális partner a most szintén fontos kiutat jelentő exportpiacokat is segíthet megnyitni és kiaknázni.
Indul a Wolt Drive Magyarországon

Indul a Wolt Drive Magyarországon

Bármely webshophoz hozzáadható a Wolt egy órán belüli kiszállítása
3/33